Joanie

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Beschikbaarheid is onduidelijk en duurt te lang met proces aanvragen. Ook als je data in typt krijg je op de kaart ook B&Bs te zien die toch niet beschikbaar zijn. Omslachtig en ouderwets. Maar wel... Beschikbaarheid is onduidelijk en duurt te lang met proces aanvragen. Ook als je data in typt krijg je op de kaart ook B&Bs te zien die toch niet beschikbaar zijn. Omslachtig en ouderwets. Maar wel een goede verzameling B&Bs die aantrekkelijk omschreven zijn en die wel op Booking staan maar daar er juist niet uitspringen.

Beste Joanie,
Hartelijk dank voor uw feedback! Wat fijn om te lezen dat u op onze website B&B's bent tegengekomen, die u niet zo snel op andere platformen naar voren komen.
Wat betreft...
Beste Joanie,
Wat betreft de kaart met B&B's. Er worden inderdaad ook B&B's getoond op de kaart die niet beschikbaar zijn, echter worden deze getoond door middel van grijze huisjes. Beschikbare accommodaties worden getoond door de roze huisjes. Op deze manier krijgen gasten te zien welke accommodaties er nog meer in de omgeving zijn, die wellicht op een andere datum wel beschikbaar zijn.
Mocht u nog vragen hebben, laat het ons dan gerust weten via het contactformulier op onze website.
Een hele fijne dag gewenst!

G.Prins

Mooie overzichten maar geen antwoord van 2 aanvragen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

We waren op zoek naar een B&B in Friesland en hebben tot 2x toe op een aanvraag geen antwoord van de B&B gekregen.

Beste G. Prins,
Beste G. Prins,
Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat u nog geen reactie op uw reserveringsaanvragen gehad heeft. Normaliter kunt u deze binnen 24u verwachten. Wij willen graag voor u uitzoeken wat er misgegaan is en zorgen voor duidelijkheid rondom uw reserveringsaanvragen. Wilt u daarom via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl aan ons doorgeven bij welke B&B's u een reserveringsaanvraag gedaan heeft? Wij zullen dan contact opnemen met de eigenaar van deze accommodatie.

Ingrid

‘Helaas geen beschikbaarheid ‘

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Voor de 1e keer wilde ik een B&B reserveren, op deze site was bet beschikbaar echter van de B&B eigeneer kreeg ik helaas de reactie ‘helaas geen beschikbaarheid’. Blijkbaar zijn de agenda’s niet... Voor de 1e keer wilde ik een B&B reserveren, op deze site was bet beschikbaar echter van de B&B eigeneer kreeg ik helaas de reactie ‘helaas geen beschikbaarheid’. Blijkbaar zijn de agenda’s niet gesynchroniseerd?

Beste Ingrid,
Beste Ingrid,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende B&B. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.

vanstraten

Kan beter

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Zou fijn zijn als je gewoon kunt zoeken op regio, plaats of B&B zonder eerst een datum te hoeven invullen. Dit zou pas in de filters moeten zitten verderop tijdens het zoeken

Beste meneer en/of mevrouw Vanstraten,
Beste meneer en/of mevrouw Vanstraten,
Hartelijk dank voor het toevoegen van uw feedback. Het is echter niet verplicht om een datum in te vullen op de website. Het is mogelijk om op een plaats, regio of B&B te zoeken, zonder een datum in te vullen!
Een fijne dag gewenst!

bakker

Niks kunnen boeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Niks kunnen boeken, reseveringsaanvraag gedaan op beschikbaar moment. Kreeg na ruim 12 uur het bericht dat het niet door kon gaan zonder alternatief

Beste meneer en/of mevrouw Bakker,
Beste meneer en/of mevrouw Bakker,
Bedankt voor uw feedback. We vinden het erg vervelend dat u niet terecht kunt bij de gewenste B&B. Wellicht is de B&B-eigenaar vergeten zijn kalender bij te werken of is er iets tussendoor gekomen. Dit is voor u natuurlijk erg vervelend en dit maakt het reserveren van een B&B een stuk lastiger. Wij kijken daarom graag even naar de situatie, zodat we gepaste actie kunnen ondernemen. Kunt u via het contactformulier op onze website laten weten bij welke B&B u dit ervaren heeft?

Niet handig

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Door slechte update ben ik nog niet in staat geweest om een boeking te doen

Beste,
Beste,
Dank voor het toevoegen van uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat u nog niet in staat bent geweest om een boeking te doen. Kunt u via het contactformulier op onze website laten weten, waar u precies tegen aanloopt?

remko

Onhandig

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Je krijgt een overzicht van alle B&B wat handig is. Onhandig is dat je geen beschikbaarheid ziet dus je moet toch weer naar de betreffende B&B('s)

Beste Remko,
Hartelijk dank voor uw feedback! Hopelijk heeft u een geschikte B&B kunnen vinden op onze website.
Bij de meeste B&B's moet de beschikbaarheid echter wel zichtbaar...
Beste Remko,
Bij de meeste B&B's moet de beschikbaarheid echter wel zichtbaar zijn. We horen graag waar u precies tegenaan liep in het zoekproces. Hiervoor mag u altijd een contactformulier invullen, wat u vindt op onze website.
Alvast bedankt!
Eelke - Bedandbreakfast.nl

Teunissen

B&B-reactie

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De snelle rectie vind ik positief.
De b&b accommodatie lijkt me geweldig

Jacqueline

Weet t niet

Slecht

Beste Jacqueline,
Beste Jacqueline,
Dank voor uw feedback. Wat jammer om te lezen dat u een slechte ervaring heeft gehad op onze website. We zouden graag van u horen waar u tegenaan gelopen bent. Kunt u ons dat laten weten via het contactformulier op onze website?
Eelke - Bedandbreakfast.nl

call4trade B2B HighEnd Tele.Marketing & Consulting

Das war schnell und einfach zu finden
Über Google und weiter geht’s

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Herzlichen Dank für Ihre positive Rückmeldung, über die wir uns sehr freuen.
Viele Grüße
Ruth Elsässer