Hugo

Wauw

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Voor het eerst gebruik gemaakt van Bed&Breakfast en meteen een uitstekend adres. Snelle en adequate service.

Beste Hugo,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij zijn erg blij om te lezen dat u zo tevreden bent. Wij wensen u alvast een prettig verblijf toe!
Eelke -...
Beste Hugo,

Corina

Klantenservice

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Uitstekende en snelle reactie, zo super dan weet je meteen of et nog plek is of niet, ik ben heel tevreden met de klantenservice!

Beste Corina,
Bedankt voor je feedback. We vinden het fijn om te lezen dat je zo tevreden bent.
Tot ziens op Bedandbreakfast.nl

De kimpe Herman

Rust

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Vriendelijke ontvangst, prachtig verblijf en zeer goed ontbijt, prachtige tuin

Beste Herman,
Beste Herman,
Dank voor uw feedback. Wat goed om te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf. Wist u dat u ook een review kunt schrijven voor de B&B? U ontvangt daar, een dag na thuiskomst, een uitnodiging voor.

Nicole L'Espoir

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

t enige verbeterpunt vind ik de beschikbaarheid.Staat er eentje op die dicht is

Beste Nicole,
Beste Nicole,
Dank voor uw feedback. Het is niet de bedoeling dat onbeschikbare B&B's of B&B's die gesloten zijn nog als beschikbaar worden getoond. Zou u ons via het contactformulier op onze website kunnen laten weten om welke B&B het gaat. Dan kijken we het graag even na.
Alvast hartelijk dank!

Sluijs

Toegankelijk

makkelijk

Arja

Fantastisch plekje

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

We hebben genoten van een nachtje in jullie B&B. Relaxen, zwemmen, Netflix film kijken, ijsje eten bij een boerderij op loopafstand en nog veel meer relaxen. En dat in een prachtig 'huisje', omringd... We hebben genoten van een nachtje in jullie B&B. Relaxen, zwemmen, Netflix film kijken, ijsje eten bij een boerderij op loopafstand en nog veel meer relaxen. En dat in een prachtig 'huisje', omringd door een mooie tuin en met zeer gastvrije prachtige mensen als gastvrouw en gastheer. Top!

Beste Arja,
Beste Arja,

Hogenboom

Veel keus in diverse B&B lokaties

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijk om te boeken en snelle reactie van eigenaren

B&B Eerste Heuvel

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

gemakkelijk in gebruik, zeer vriendelijke en geduldige helpdesk

Hugo Lucas

Beter kan het niet!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De gastvrouw en de gastheer hebben veel oog voor detail dat zich niet alleen uit in de smaakvolle en complete inrichting van het appartement, maar ook in een vriendelijke verwelkoming en een... De gastvrouw en de gastheer hebben veel oog voor detail dat zich niet alleen uit in de smaakvolle en complete inrichting van het appartement, maar ook in een vriendelijke verwelkoming en een verzorgd ontbijt. Zij zijn belangstellend, maar niet opdringerig.
Rustige ligging met terras en tuin.

Beste Hugo Lucas,
Beste Hugo Lucas,