V dijk

Teleurgesteld

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Zoek opdracht gegeven en verkeerde optie gekregen .ik vroeg om een nacht maar deze b&b moest je minimaal twee nachten blijven.

Beste meneer en/of mevrouw Van Dijk,
Beste meneer en/of mevrouw Van Dijk,
Hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het erg vervelend om te lezen dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende B&B. In dit geval heeft de eigenaar geen restricties ingesteld voor een minimum aantal nachten. Uiteraard begrijpen we dat dit vervelend is voor u, daarom zullen we ook direct contact opnemen met de eigenaar om dit te bespreken en aan te passen. Kunt u ons via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl laten weten bij welke B&B u een reserveringsaanvraag heeft gedaan?
Alvast bedankt!

langenkamp

De site treft geen blaam; het B&B wel. 2x een vergissing, geen antwoord op de mail en uiteindelijk geen boeking.

teleurstellend

Beste meneer en/of mevrouw Langenkamp,
Beste meneer en/of mevrouw Langenkamp,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u twee keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
De meeste bed & breakfasts houden hun beschikbaarheidskalender gelukkig keurig up-to-date. Wij brengen de B&B's die hun beschikbaarheid inzichtelijk maken ook prominenter in beeld om onze bezoekers een beter aanbod te kunnen bieden.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Alvast hartelijk bedankt.

Klomp

Eerste ervaring met B&B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het is fijn om de locaties te zoeken; een fijn overzicht. Door ‘ verder te lezen’ kom je ook meer te weten over de bijzonderheden. Fijner zou zijn als je dit in n filter kan vinden. Hierdoor krijg... Het is fijn om de locaties te zoeken; een fijn overzicht. Door ‘ verder te lezen’ kom je ook meer te weten over de bijzonderheden. Fijner zou zijn als je dit in n filter kan vinden. Hierdoor krijg je gerichtere hits. Hiervoor gebruik ik dus eerst booking.com en daarna de b&b site

Beste meneer en/of mevrouw Klomp,
Beste meneer en/of mevrouw Klomp,
Hartelijk dank voor het toevoegen van uw feedback! Op Bedandbreakfast.nl hebben we al een aantal filters, waar gasten op kunnen filteren. We begrijpen dat u een aantal filtermogelijkheden mist. Kunt u via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl aan ons laten weten, welke filters u mist op onze website?
Alvast hartelijk dank!

Wendela van der Cruijsen

Nuttig En makkelijk

Overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Makkelijk navigeren

Ingrid

Heerlijk overnachten

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Echt een goede Bed and Breakfast getroffen met een verrukkelijk ontbijt

Hendriks

Bed en breakfast

Duidelijk. Snel mailcontact

Cecile

Super behulpzaam

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Gereserveerd en daarna nog wat kleine aanpassingen; alles ging soepel en niets was een probleem. :)

Hannah Kirsch

Gute Erfahrungen. Einfacher Buchungsvorgang und schnelle Rückmeldung der B&Bs

Liebe Hannah,
vielen Dank für das positive Feedback! Wir freuen uns, dass Ihnen die Webseite zusagt und Sie gute Erfahrungen gemacht haben.
Bis bald wieder auf unserer Webseite...
Liebe Hannah,
Bis bald wieder auf unserer Webseite bedandbreakfast.eu.
Viele Grüße
Team Bedandbreakfast.eu

piet

Super einfach

Guten Tag Piet,
wir freuen uns über das gute Feedback - herzlichen Dank, dass Sie sich dafür Zeit genommen haben!
Bis bald wieder bei uns auf der Webseite bedandbreakfast.eu.
Mit...
Guten Tag Piet,
Bis bald wieder bei uns auf der Webseite bedandbreakfast.eu.
Mit freundlichen Grüßen,
Team bedandbreakfast.eu

Ulrich Hartig

Zweimal wurde eine Unterkunft als verfügbar angezeigt. Vom Vermieter kam dann die Nachricht, dass zum Termin alles besetzt sei.
Meine dritte Anfrage war dann positiv.

Sehr geehrter Herr Hartig,
Sehr geehrter Herr Hartig,
wir danken Ihnen für Ihre Rückmeldung. Es tut uns leid zu hören, dass der Verfügbarkeitskalender des B&Bs auf unserer Website nicht aktualisiert wurde. Andernfalls hätten Sie im Voraus gewusst, dass ein Aufenthalt in dieser Unterkunft zu den ausgewählten Terminen nicht möglich war. Können Sie das Kontaktformular nutzen, um uns mitzuteilen, bei welchen B&Bs Sie diese Erfahrung gemacht haben? Wir würden gerne den Namen des Bed & Breakfast erfahren, damit wir den Besitzer des B&Bs darüber informieren können, um zu vermeiden, dass sich dies in Zukunft wiederholt.
Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten.
Mit freundlichen Grüßen,
Team Bedandbreakfast.eu