Paal

Duidelijke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Snel een keuze gemaakt om een paar dagen weg te gaan. Overzichtelijke site.

M. Valentijn

Duidelijke informatie!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het boeken gaat heel eenvoudig. Wat jammer is dat de b&b eigenaren niet altijd de site goed bijhouden. Dan ben je blij dat je een bepaald bed en breakfast hebt gevonden, maar dan blijkt het toch vol... Het boeken gaat heel eenvoudig. Wat jammer is dat de b&b eigenaren niet altijd de site goed bijhouden. Dan ben je blij dat je een bepaald bed en breakfast hebt gevonden, maar dan blijkt het toch vol te zijn. Verder een fijne site.

Ineke

Overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Al meerdere keren op deze site een mooie B &B gevonden

Vera

Goeie site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Snel te vinden , makkelijk om een fijne b&b te vinden

San

Makkelijk

Gebruiksvriendelijk en overzichtelijk

Bij de Boswachter

Geen reactie van de B&B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

ik kreeg geen reactie van de eigenaar van de B&B, daarna maar persoonlik contact gezocht. Veel te lange respons tijd als je snel wat geregeld wil hebben.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste,
Beste,
Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat het zolang geduurd heeft voordat u een reactie ontving op uw reserveringsaanvraag. We kunnen dit niet helemaal voorkomen, iedere B&B-eigenaar bepaalt namelijk zelf hoe snel hij of zij reageert op aanvragen. Wij stimuleren B&B-eigenaren echter op allerlei manieren om aanvragen in ieder geval binnen 24u te beantwoorden.
Sharon - Bedandbreakfast.nl

Fredo

Reservering !?

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik geef een datum op en krijg een aantal b&b's te zien welke bij nader info NIET beschikbaar blijken te zijn !? Jammer maar helaas. Geen goede beoordeling.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Fredo,
Beste Fredo,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u een aantal keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Alvast hartelijk bedankt.
Sharon - Bedandbreakfast.nl

Guido

Handig

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

In korte tijd B&B's gevonden langs een meerdaagse wandelroute. Helemaal goed!

Bertine

Wat een heerlijke plek!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Bedankt voor de fijne overnachting! Je was ontzettend flexibel qua aankomsttijd, je doet alles om het je voor je klanten naar het zin te krijgen! Ontbijt was super; kortom een aanrader waar we zeker... Bedankt voor de fijne overnachting! Je was ontzettend flexibel qua aankomsttijd, je doet alles om het je voor je klanten naar het zin te krijgen! Ontbijt was super; kortom een aanrader waar we zeker nog is terugkeren!

Martine

Goede bemiddeling

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijke informatie, je komt op deze manier snel in contact met de b&b eigenaar