Zwemer

Boeking via bedandbreakfast.nl

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Praktisch ingerichte website, gemakkelijk zoeken in gewenste omgeving, duidelijke informatie per B&B en ruime keuze

C.Schotanus

Boeken van een verblijf in een B&B

Boekingsgemak

Linda

Wat verwarrend

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op de site is de B&B €100 voor 2 nachten, bij de reservering blijkt dit €114,60 te zijn.

Beste Linda,
Beste Linda,
Bedankt voor uw feedback. Fijn dat u de moeite genomen heeft ons hiervan op de hoogte te stellen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de prijsinformatie van een B&B onjuist is. Een B&B-eigenaar dient te allen tijde juiste prijsinformatie te geven op zijn presentatiepagina. B&B-eigenaren hebben ook de mogelijkheid om afwijkende prijzen in te voeren voor data, periodes of seizoenen. Wij vinden deze situatie daarom erg kwalijk en willen hierover graag contact opnemen met de B&B-eigenaar. Wilt u de naam van de betreffende accommodatie daarom nog aan ons doorgeven via het contactformulier op onze website?
Alvast bedankt en onze excuses voor dit ongemak.
Sharon - Bedandbreakfast.nl

Willemshoeve Wageningen

Beschikbaarheid niet juist

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

bij zoeken naar een B&B heb ik aantal personen en data ingevoerd, bij reservering bleek de locatie geen kamers meer beschikbaar te hebben.

Beste Ellen,
Beste Ellen,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij zullen hierover contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken.
Alvast hartelijk bedankt.
Sharon - Bedandbreakfast.nl

Werner Frings

Bed&Breakfest Niederlande.nl

Sehr geehrter Herr Frings,
Vielen Dank für Ihre Bewertung! Schön, dass Ihnen die B&Bs auf bedandbreakfast.eu gefallen.
Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns auf der Webseite begrüßen zu...
Sehr geehrter Herr Frings,
Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns auf der Webseite begrüßen zu dürfen.
Ruth Elsässer
Team Bedandbreakfast.eu

Loes

Fijne plek

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Na lange wandeling heerlijk onderuit in thuis bioscoop

Nel den Braven

Complimenten voor B&B Nederland!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Zoek naar een B&B en je vindt de leukste plekjes, er komt snel een reactie of een reminder. Betrouwbaar.

Yvonne

Unkomplizierte Kontaktaufnahme zu Anbietern von Hotels/ Ferienwohnungen etc.

Liebe Yvonne,
Vielen Dank für Ihr Feedback! Wir freuen uns sehr, dass Sie positive Erfahrungen mit den B&Bs auf unserer Webseite bedandbreakfast.eu gemacht haben.
Bis bald wieder bei...
Liebe Yvonne,
Bis bald wieder bei uns auf der Webseite.
Ruth Elsässer und
das Team von Bedandbreakfast.eu.

Baumann Kirsten

Gut, leider nicht immer alle verfügbaren Plätze sichtbar

Liebe Frau Baumann,
Vielen Dank für Ihr Feedback! Wir freuen uns sehr, dass Ihnen unser Angebot auf bedandbreakfast.eu zusagt.
Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns auf der Webseite begrüßen...
Liebe Frau Baumann,
Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns auf der Webseite begrüßen zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen,
Das Team von Bedandbreakfast.eu.

Ben Janssen

Beoordeling

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goed, echter op de computer wordt de site geblokkeerd als zijnde niet veilig. Op mijn telefoon kon ik wel reserveren.