klaas

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

overzichtelijke site, mooi dat vaak een annulerings mogelijkheid is

Kees

Mijn idee

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Leuke site met ruim aanbod, maar de kamers zijn niet altijd ter beschikking op een gewenste datum en dat zou eerder zichtbaar moeten zijn om teleurstelling te voorkomen

A

Schoon, vriendelijk ontvangen

SIlvia Frerichs

Ein sehr schön gelegenes B&B . Sauber und gemütlich mit einen leckeren Frühstück . Fahrräder können im nächsten Ort geliehen werden und werden dann zum B&B gebracht . Hier ist es absolut ruhig und... Ein sehr schön gelegenes B&B . Sauber und gemütlich mit einen leckeren Frühstück . Fahrräder können im nächsten Ort geliehen werden und werden dann zum B&B gebracht . Hier ist es absolut ruhig und idyllisch.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Liebe Frau Frerichs,
herzlichen Dank für Ihr Feedback. Wir freuen uns, dass Sie eine schöne Unterkunft gefunden und einen guten Aufenthalt hatten.
Bis bald auf unserer bedandbreakfast.eu...
Liebe Frau Frerichs,
Bis bald auf unserer bedandbreakfast.eu Webseite.
Mit freundlichen Grüßen,
Ruth Elsässer
bedandbreakfast.eu Team

D. Schaaf

Boeking via bedandbreakfast.nl

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijke en snelle communicatie rechtsteeks met de aanbieder, helder overzicht van beschikbaarheid en soort kamers.

Louise

Duidelijke website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Snel reactie en duidelijke website

Magda Raap

Duidelijke website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ervaring prima met opmerking dat de deelnemers de site niet of te laat bijwerken mbt wel of niet bezet. Soms weinig foto’s.

Noname

Relevant information

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Quick info on indicated parameter

Van Dalen

Absolute aanrader!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De Jongens is een fantastisch concept. Restaurant van ontbijt tot en met diner of een borrel, een ijssalon, een chocolaterie en een B & B om te slapen. Wij hebben genoten van goede wijn, een... De Jongens is een fantastisch concept. Restaurant van ontbijt tot en met diner of een borrel, een ijssalon, een chocolaterie en een B & B om te slapen. Wij hebben genoten van goede wijn, een borrelplank, diner en ontbijt. Alles van uitstekende kwaliteit. Jonge vriendelijke medewerkers en een gastvrije eigenaar met verstand van zaken. Wij sliepen in Kamer 3. Ruim, schoon, mooi ingericht en heerlijke bedden. In het kleine centrum van Rockanje, dichtbij het strand. Wij raden de Jongens van harte aan. Een dikke 10!

Remcovdg

Goed alternatief

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Voldoende informatie, zoekfunctie werkte goed, proces liep naar behoren, boeking geslaagd.