Eveline

Zeer fijn!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Groot aanbod aan B&B’s, handig dat je met veel filters kunt werken. Wat het helemaal af zou maken is de mogelijkheid om een account te maken en B&B’s als favoriet op te slaan, dat mis ik echt!

Gemma Voetreflex

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ging vlot en snel en was duidelijk

Susanne Stegen-Aydin

Mehrere Male im Jahr buchen wir über die Website Unterkünfte für unsere Radtouren. Die Seite ist einfach zu handhaben.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Liebe Frau Stegen-Aydin,
herzlichen Dank für Ihr positives Feedback. Wir freuen uns sehr, dass Sie gute Erfahrungen mit bedandbreakfast.eu machen und unser Angebot gerne nutzen.
Herzliche...

Super geen verbeteringen

Bed en sauna

Ontspannen uit

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heerlijk ongedwongen van de jacuzzi genieten. Lekker in de tuin in het zonnetje luieren. Dicht bij de stad. Actueel bijgehouden info van de stad.

Ruts

B en B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijk te boeken en goede informatie

Pieter

Eerste ervaring

behulpzaam

C S

Sehr zuverlässig,

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Lieber C S,
herzlichen Dank für Ihr Feedback. Wir freuen uns, dass Sie unsere Webseite gerne nutzen und alle Informationen erhalten, die Sie benötigen.
Bis bald auf der bedandbreakfast.eu...
Lieber C S,
Bis bald auf der bedandbreakfast.eu Webseite.
Herzliche Grüße
Ruth Elsässer
bedandbreakfast.eu

Karin

Persoonlijk contact

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Na het aanvragen van een reservering kregen we heel snel bericht van de eigenares van de gekozen b&b en konden we persoonlijk met haar afspraken maken. Erg fijn.

Hans Daniels

Een geweldige ervaring geweest om in deze B en B te overnachten goede ontvangst en niets te kort gekomen. Geweldig bedankt.

Prachtig verblijf.