van de loo

Tanja

Prima site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op zoek naar een B&B gebruik gemaakt van deze site.
Duidelijke site, vond het alleen jammer dat ik op mijn ingegeven datum ook de B&B's in beeld kreeg die al vol zaten.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Tanja,
Beste Tanja,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij meerdere accommodaties. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Heunks

Ontspannen in Lunteren

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijne ontvangst door de gastvrouw. Mooi uitgevoerd, modern onderkomen. Alles aanwezig voor een fijn verblijf.

Anoushka

G Broekema

Geen reactie gehad

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Nav vraag of er accommodatie vrij was op een bepaalde datum nooit reactie gehad .

Vera

Duidelijke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het is handig dat er ook b&b bijstaan in de buurt van de zoekcriteria

Mark

Aanrader

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wij hebben 3 nachten in de Logeerkamer van het Koetshuis geslapen; dat is ook echt een logeerkamer in het huis van de eigenaren zelf. Fijne lichte kamer met heerlijk bed en een eigen wastafel. Om s... Wij hebben 3 nachten in de Logeerkamer van het Koetshuis geslapen; dat is ook echt een logeerkamer in het huis van de eigenaren zelf. Fijne lichte kamer met heerlijk bed en een eigen wastafel. Om s avonds naar buiten te gaan moest je door hun woonkamer. Wij vonden dat in het begin een tikje ongemakkelijk, maar door hun vriendelijkheid verdween dat al snel. Het ontbijt was heerlijk!

Karin

Helaas toch niet beschikbaar

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

We dachten een leuke b&b gevonden te hebben op de door ons gewenste data.
Op de site beschikbaar, dus wij blij en een reservering geplaatst.
Helaas bleek het toch niet meer vrij. Volgens...
We dachten een leuke b&b gevonden te hebben op de door ons gewenste data.
Op de site beschikbaar, dus wij blij en een reservering geplaatst.
Helaas bleek het toch niet meer vrij. Volgens de eigenaar van de b&b werd er maar 1 tot 2 keer per dag gesynchroniseerd. Mijn tip om dit dus vaker te doen, dat voorkomt teleurstelling!

Vrieling

De schaapskooi Den Ham

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op de site van B en B stond deze B&B voor komend weekend vrij. Ik heb geboekt, echter kreeg een mail dat hij toch volgeboekt was. Dat is jammer, omdat je je er dan wel op verheugt.

Marjan

Zeer handige site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Hele fijne site met veel info , fijn ook dat je op landkaart kan zoeken. Zo lukte het me meteen