Ferry

werkt snel en effectief

Joke

Prettige website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijne website, niet opdringerig, tikje eenvoudig. Soms vind ik de foto's niet relevant, of er zijn onvoldoende foto's toegevoegd.

Kruijk

Werkt makkelijk

Van Aert

Helder en duidelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Overzichtelijk en makkelijk boeken.

Henri Daamen

Makkelijk en snel

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

via deze site is het makkelijk om in een bepaalde plaats of omgeving een B & B te vinden.

Jenny

Duidelijke site.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima ervaring, soms was er een benb beschikbaar terwijl dat niet zo was. Maar dat kan langs elkaar gegaan zijn.

Rita Costermans

Prima, maar omslachtig.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

In vergelijking met Booking.com moet je meer correspondentie voeren eer je reservering rond is. Vanuit de Booking app met een account kun je heel snel reserveren. Je weet meteen of het object vrij is.

Monique

Redelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heb de website op mijn telefoon bekeken. Ik vind de website klein. Veel geel, kleine foto’s en letters. Alle info staat erop

Beste Monique,
Hartelijk dank voor uw feedback. Onze website heeft echter geel niet als huisstijlkleur. Wellicht heeft u een andere website bekeken.
Tot ziens op Bedandbreakfast.nl.

P. Hukom

Op dit moment nogal teleurstellend!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

3 x tevergeefs accommodatie geboekt maar kalender niet bijgewerkt van de eigenaren 🙁 Wij vinden het te vrijblijvend als op de B&B site vermeld staat dat de beschikbaarheid onbekend is en zodoende... 3 x tevergeefs accommodatie geboekt maar kalender niet bijgewerkt van de eigenaren 🙁 Wij vinden het te vrijblijvend als op de B&B site vermeld staat dat de beschikbaarheid onbekend is en zodoende tevergeefs er tijd en energie in wordt gestoken om een accommodatie te vinden.
Helaas hebben wij de afgelopen tijd moeten constateren dat de site zo functioneert.

Beste P. Hukom,
Beste P. Hukom,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u een aantal keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

N. de Weert

Geen aanrader

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heb je een leuke bed en breakfast gevonden, op site staan diverse kamers waar je uit kunt kiezen staat nergens dat het vol is. Schrijf je in en krijg je mail dat ze geen plaats hebben. Geen fijne... Heb je een leuke bed en breakfast gevonden, op site staan diverse kamers waar je uit kunt kiezen staat nergens dat het vol is. Schrijf je in en krijg je mail dat ze geen plaats hebben. Geen fijne manier om zo een slaapplaats te vinden .

Beste N. de Weert,
Beste N. de Weert,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl