Rianne64347

Reserveringssysteem niet up to date

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Weekend stond vrij, maar bleek gereserveerd. Lukte mij niet om op de kaart te zoeken, schijnt wel te kunnen.

C Qeijenberg

Communicatie onvolledig

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Vraag uitgezet en geen antwoord ontvangen. Wel gelijk een standaardmail met reservering? Ik had 1 vraag.... Nu wederom geen antwoord op mijn vraag, alleen een doorverwijzing. I rest my case. Heb... Vraag uitgezet en geen antwoord ontvangen. Wel gelijk een standaardmail met reservering? Ik had 1 vraag.... Nu wederom geen antwoord op mijn vraag, alleen een doorverwijzing. I rest my case. Heb zelf na jullie reserveringsbevestiging contact gezocht met de host

Mi casa su casa

Niets gehoord

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Na 24 uur nog geen reactie op de reserveringaaanvraag.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste,
Beste,
Bedankt dat u de moeite genomen heeft dit aan ons door te geven. We vinden het erg vervelend dat het zo lang duurt voordat u reactie op uw reserveringsaanvragen krijgt. We begrijpen dat dit erg frustrerend moet zijn. Normaliter kunt u binnen 24 uur een reactie van de B&B-eigenaar verwachten. Wilt u via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl aan ons doorgeven bij welke B&B's u deze ervaring gehad heeft? Dan kunnen wij hierover contact opnemen met de B&B-eigenaren om hen hierop aan te spreken en alsnog zo snel mogelijk duidelijkheid over de status van uw aanvragen te krijgen.
Onze excuses voor het ongemak.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Henny

Zoek

gezocht en gevonden

Monique

B en b

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijke website, b en b eigenaren reageren snel.

I. Ruissen

Mooi verzorgde, overzichtelijke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Al vele malen geboekt via deze site. Kaarten met locaties zijn erg handig! Het wordt wel steeds moeilijker iets onder de € 100 te vinden!

Rina

Prima, duidelijk en overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Gemakkelijk selecteren, fijn dat er automatisch een nieuw tabblad opent wanneer je een b&b aanklikt

Frans Schepers

Goede ervaring

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Doet wat het moet doen en waarvoor het is opgezet.

D van Zantem

Goede site

Cornelis

Eerste ervaring

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goede communicatie zowel vanuit de organisatie als wel vanuit de B&B locatie.