Wim Hoogendoorn

Zoeken naar een B&B in Drenthe

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Data ingevuld, voorkeuren ingevuld en alle mogelijkheden werden op logische manier gepresenteerd. Prima database om te zoeken! Was onze eerste ervaring, maar, als de door ons gereserveerde B&B aan... Data ingevuld, voorkeuren ingevuld en alle mogelijkheden werden op logische manier gepresenteerd. Prima database om te zoeken! Was onze eerste ervaring, maar, als de door ons gereserveerde B&B aan de verwachtingen voldoet, komen we zeker op deze zoeksite terug.

Cisca Evertse

Matig

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De reservering voor 2 overnachtingen van 29/9/22 - 1/10/22 die ik via uw website deed voor School15 in Zonnemaire, was niet ontvangen door de eigenaar van de B&B. Pas toen ik een mail stuurde naar... De reservering voor 2 overnachtingen van 29/9/22 - 1/10/22 die ik via uw website deed voor School15 in Zonnemaire, was niet ontvangen door de eigenaar van de B&B. Pas toen ik een mail stuurde naar het mailadres van School15 dat vermeld stond in uw retourmail, kreeg ik een bevestiging van de reservering, met de vermelding dat de eerste boeking via uw website niet was ontvangen.

‘T Geheim van de Molenaer

Fantastische organisatie

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een zeer prettig bedrijf om mee samen te werken!!

Van Hemert

Super

Heel overzichtelijk

Wim

Top Website

Overzichtelijk
Duidelijk
Ruim aanbod in alle prijsklasses

Irene

Handif

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Superhandige site. Jammer dat er geen spaarsysteem aan vastzit bij boekingen want boek heel veel via deze site. Ook jammer dat je niet kunt inloggen om 1. Favorieten te kunnen opslaan 2. Niets... Superhandige site. Jammer dat er geen spaarsysteem aan vastzit bij boekingen want boek heel veel via deze site. Ook jammer dat je niet kunt inloggen om 1. Favorieten te kunnen opslaan 2. Niets telkens je gegevens in te hoeven vullen.

frank

Overzichtelijk

snel contact met eigenaar

R. van Noort

Gezellige, sfeervolle en gastvrije B & B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

We hebben hele relaxte dagen gehad in de Ark. We zijn gastvrij behandeld. Ontbijt was prima en de accommodatie ziet er zeer sfeervol uit. Echt een aanrader!

Jeanine

Mooie plek aan het water

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Straalt kalmte en rust uit. Nette kamer, schoon, prima bed. Heerlijk gezond ontbijt en zelfs broodjes meegekregen voor de lunch.

Wolterink

Prima verblijf in een landelijk gelegen B&B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima B&B met met heel aardige eigenaren Gertie en Raoul. Kregen bij aankomst direct koffie met een slagroomsoesje. Mooie kamers met mooi uitzicht. Prima bedden. Doucheruimte in ons appartement was... Prima B&B met met heel aardige eigenaren Gertie en Raoul. Kregen bij aankomst direct koffie met een slagroomsoesje. Mooie kamers met mooi uitzicht. Prima bedden. Doucheruimte in ons appartement was wat klein maar voldoende. Buitenterras waar we het ontbijt hebben gehad dat eveneens prima was met o.a. vers gebakken croissants en een eitje. Leuke omgeving waar je mooi kunt fietsen in het Land van Maas en Waal. Goede prijs-kwaliteitverhouding.