Elles

Voldoende keuze uit B&B's

Evelien

Duidelijke website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Boek al jaren via de website b&b's. Overzichtelijk en fijne website.

Jacqueline

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

We boeken al een aantal jaren via deze website, altijd goeie info en makkelijk zoeken

Dirkje

Duidelijke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een punt ter verbetering zou zijn, dat je alleen de B en B’s ziet die beschikbaar zijn op de data waarop je zoekt. Wij zochten een B en B voor twee nachten, maar de B en B’s die maar één nacht... Een punt ter verbetering zou zijn, dat je alleen de B en B’s ziet die beschikbaar zijn op de data waarop je zoekt. Wij zochten een B en B voor twee nachten, maar de B en B’s die maar één nacht beschikbaar zijn, stonden er ook bij. Dat is verwarrend.

Anja van der Ven

Gebruik b en b

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Zeer makkelijk te gebruiken site met goede filters

Claudia

Beschikbaarheid

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik zou het handig vinden als je bij een reserveringsaanvraag direct zou kunnen zien of de periode beschikbaar is ja of nee. Nu al 2x iets aangevraagd en blijkt het niet te kunnen.

Met...

Claudia Ringnalda

Boersen

Zoektocht

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Via de landkaart gezocht naar een last minute B&B. De huisjes hadden 2 kleuren. De periode die beschikbaar waren hadden allebei de zelfde kleur.?? Bij de reservering aanvraag bleek dat 50% niet... Via de landkaart gezocht naar een last minute B&B. De huisjes hadden 2 kleuren. De periode die beschikbaar waren hadden allebei de zelfde kleur.?? Bij de reservering aanvraag bleek dat 50% niet beschikbaar was.

Beste Boersen,
Beste Boersen,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Geulle en Dassen

Klanten blijven in gebreken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ondanks een boeking die aan alle voorwaarden voldoet, weigert B&B diensten en daar kunnen wellicht iets aan doen.

Beste Geulle en Dassen,
Beste Geulle en Dassen,
Hartelijk dank voor uw feedback. Jammer om te lezen dat de ervaring met onze website niet helemaal naar wens verlopen is. Wij kijken graag even naar de situatie. Zou u ons een berichtje kunnen sturen via het contactformulier op de website. Dan kijken we graag even mee.
Alvast bedankt.
Team Bedandbreakfast.nl

H Hiemstra

Goede website.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik zou de B,B graag in alfebetische volgorde zien, want je moet nog al scrollen voor dat iets naar je zin is.

Beste H Hiemstra,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij nemen uw suggestie graag mee.
Beste H Hiemstra,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij nemen uw suggestie graag mee.
Mochten wij u ooit kunnen helpen bij het vinden van een geschikte accommodatie? Neem dan gerust contact met ons op.
Team Bedandbreakfast.nl