Ben

Onvolledig

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Beschikbaarheid van de verschillende onderkomens is slecht tot niet zichtbaar. Sommige deelnemers serveren geen ontbijt... lijkt me toch wel essentieel voor een bed and breakfast!

Beste Ben,
Beste Ben,
Bedankt voor uw feedback. Vervelend dat de beschikbaarheid niet altijd bleek te kloppen. Wij horen graag via het contactformulier op onze website, bij welke B&B's u dit ervaren heeft. Zo kunnen we de B&B's helpen bij het updaten van hun kalender.
Sommige accommodaties serveren inderdaad geen ontbijt. Dit staat dan altijd duidelijk aangegeven op de presentatiepagina. Na veel vraag van zowel gasten als B&B-eigenaren om ook een vermelding zonder ontbijt te kunnen publiceren, hebben we dit mogelijk gemaakt op de website.

Van Holstein

Wel plekken vrij maar niet kunnen boeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb geprobeerd om te boeken. Ik had een b&b gevonden maar kreeg later een mailtje van de eigenaar dat hij helaas bezet was.

Beste van Holstein,
Beste van Holstein,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Test

Matige zoekfuncties/filters.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Te weinig filters mogelijk. Optie 'ontbijt' ( b&b ! ) ontbreekt helaas !

Beste,
Beste,
Hartelijk dank voor het delen van uw feedback. Goed dat u aangeeft dat er filters zijn die u mist. Gasten kunnen op Bedandbreakfast.nl echter wel al filteren op B&B's inclusief ontbijt. Wij horen graag welke filters u mist, via het contactformulier op onze website. We nemen dit graag mee.

Monique

Grote teleurstelling

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op de site konden we boeken, was de b&b nog vrij. Na reservering bleek dat het toch niet kon. De site was niet goed bijgewerkt. Heel erg jammer.

Beste Monique,

Toos

Gemakkelijk

Vlot reactie en bevestiging

Sven Withofs

Ansicht und Auswahl gut, Buchung aber zu umständlich. Besser Buchung direkt über das Portal oder Alternativ Kontaktdaten des B&B Betreibers, damit man dort direkt den Buchungs bzw.... Ansicht und Auswahl gut, Buchung aber zu umständlich. Besser Buchung direkt über das Portal oder Alternativ Kontaktdaten des B&B Betreibers, damit man dort direkt den Buchungs bzw. Reservierungsvorgang starten kann.

Baljet

Onduidelijk qua data

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Bij 1 overnachting is het bezet, maar vul je 2 nachten in waarvan de een de "bezette" datum is, dan is het wel beschikbaar. Dus mist er info: vanaf 2 nachten boekbaar.

Beste Baljet,
Beste Baljet,
Hartelijk dank voor uw feedback. Deze B&B heeft zijn restrictie voor een minimum verblijf van 2 nachten direct in de kalender verwerkt. Dit is de standaard werkwijze die wij hiervoor aanbieden. Uw suggestie om dit ook tekstueel te vermelden, nemen we graag mee.
Hopelijk heeft u toch een mooie B&B kunnen vinden.

WErneburg Evelyn

Leider fehlen oft die Bedingungsangaben, man erfährt erst nach einen Mails wie die Zahlungsbedingungen sind, sehr schade. sonst ok