Bert-Jan

Overzichtelijk en helder!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijk te zoeken en te boeken, doorklikken naar de betreffende kamers geeft een goed beeld van wat je kunt verwachten. Veel aanbod dat niet te vinden is op AirBNB en Booking!

Ivo

Omslachtig

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op de webside staat een link om de app te downloaden (Android), deze werkt echter niet. Gebruikersaccount aanmaken gaat niet. Hierdoor kunnen favorieten niet opgeslagen worden en moet er telkens... Op de webside staat een link om de app te downloaden (Android), deze werkt echter niet. Gebruikersaccount aanmaken gaat niet. Hierdoor kunnen favorieten niet opgeslagen worden en moet er telkens opnieuw gezocht worden

Beste Ivo,
Beste Ivo,
Bedankt voor uw feedback. Het klopt inderdaad dat de apps nog niet optimaal werken, hier zijn wij druk mee bezig. Het is inderdaad fijn om uw favorieten op te slaan door middel van een gebruikersaccount. Wij zien deze optie zeker komen in de toekomst. We hebben uw suggestie daarom genoteerd en zullen deze zeker meenemen in onze overwegingen bij het verbeteren en aanpassen van onze website.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Mariëlle Spierings

Goed.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goede duidelijke site om je B&B te vinden én te boeken.Ik kijk ook wel eens ergens anders
maar kom altijd weer hier terug en boek altijd op deze site. Wat ik wel mis is een favorieten knop waar je je favoriete B&B 's bij elkaar opslaat.

Irma

Slechte info

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Iedere B&B die we aanschreven/waar we een reservering aanvroegen bleek niet beschikbaar te zijn. Wel handig dat dat op de site te zien zou zijn.
Via Booking.com bleken deze B&Bs wel te boeken...
Via Booking.com bleken deze B&Bs wel te boeken te zijn én ook daadwerkelijk door ons geboekt zijn.

Beste Irma,
Bedankt voor uw feedback. We vinden het vervelend om te lezen dat de beschikbaarheid op onze website niet overeenkomt met andere platformen waar de B&B vermeldt staat.
Wij...
Beste Irma,
Wij horen graag via het contactformulier op onze website bij welke B&B's u dit ervaren heeft. We bieden namelijk verschillende opties om de kalender met andere platformen te synchroniseren en daar helpen we hen dan graag even bij.
Alvast bedankt!

Mike

Erg jammer

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik wilde met een mede cursist ( 2 mannen) een kamer boeken. Had dat savonds gedaan en kreeg de bevestiging dat ik de volgende dag iets zou horen. Een Andere cursist ( vrouw) heeft de volgende... Ik wilde met een mede cursist ( 2 mannen) een kamer boeken. Had dat savonds gedaan en kreeg de bevestiging dat ik de volgende dag iets zou horen. Een Andere cursist ( vrouw) heeft de volgende ochtend dezelfde kamer gereserveerd. Zij kreeg direct een reactie dat de boeking geaccepteerd was. Ik kreeg aan het einde van de dag een mail dat alles vol geboekt was. Een hele bijzondere wending!!. Dat geeft mij het onprettige gevoel dat de verhuurder de voorkeur heeft voor vrouwelijke gasten en dat geeft mij een hele vervelende nasmaak aan dit adres. Is uiteraard de laatste keer dat ik hier probeer een reservering te maken.

Beste Mike,
Hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het vervelend om te lezen dat u een vervelende ervaring heeft gehad bij een B&B die op onze website vermeld staat.
Zou u ons via...
Beste Mike,
Zou u ons via het contactformulier op de website kunnen laten weten bij welke B&B u deze ervaring heeft gehad? Wij kijken de situatie dan graag voor u na.
Alvast bedankt.

Jamal

Super goed voor mooie prijs

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Lieve behulpzaam eigenaren , heel mooi omgeving helemaal zen, veel eetgelegenheden in de buurt
Schoon en rustig
Mooie tuin met verre uitzicht op prachtige landschap , paarden lopen er...
Schoon en rustig
Mooie tuin met verre uitzicht op prachtige landschap , paarden lopen er rond

Beste Jamal,
Beste Jamal,
Hartelijk dank voor uw feedback. Zo te lezen heeft u een heerlijk verblijf gehad bij deze B&B. Wist u dat u ook een review kunt invullen die rechtstreeks naar de B&B gaat? Hier heeft u de ochtend na thuiskomst een e-mail over ontvangen.

Saskia vos

Top

Zeer spontane vrouw.

W. Evers

Prima site voor B&B’s

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Gebruiksvriendelijke en informatierijke website, indien je een bed & breakfast zoekt.

Karin van Lokven

Bedandbreakfast Deventer

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Binnen 24 uur reactie van de eigenaar. Super geregeld.

Nvt

Goed en snel

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima site, makkelijk in gebruik en communicatie tussen B&B verliep vrij snel, na betaling direct een duidelijke bevestiging met de wensen die we hadden gevraagd