Wepke Kingma

Zoeken naar een b&b

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Informatie op de website was duidelijk en zo te zien compleet.

Knoops

Bedandbreakfast is handig!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik kan er goed mee overweg. Het geeft niet altijd de regio aan als je bv Vlieland zoekt. Fijn dat het er is.

van Mourik

Goede website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Reserveringsaanvraag gedaan al snel bericht van de b&b eigenaar. Al vaker zo geboekt via site werkt prima

E.Teunissen

Uitblinkend in eenvoud

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Van het ontvangst tot aan het weer vertrekken zeer positief

Thomas

Sehr schnelle Suche

Herbert Bonebusch

Ich plane eine Wanderung von Nijmegen nach Amsterdam, suche Quartiere für 10 Etappen, teilweise in kleinen Orten.

Anita de Vries/wissner-bosserhoff

Beoordeling Website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Website is duidelijk en overzichtelijk

Nellie van Berkel

Duidelijke website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Alles was goed te vinden, ook genoeg keuzemogelijkheden wat betreft voorkeuren enz

Mariëlle

Geen reactie

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb een bed and breakfast een reserveringsaanvraag gedaan met daarin 2 vragen mbt de bed and breakfast. Ik heb hierop geen enkele reactie gekregen.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Mariëlle,
Beste Mariëlle,
Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat u nog geen reactie op uw reserveringsaanvraag gehad heeft. Normaliter kunt u deze binnen 24u verwachten. Wij willen graag voor u uitzoeken wat er misgegaan is en zorgen voor duidelijkheid rondom uw reserveringsaanvraag. Wilt u daarom via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl aan ons doorgeven bij welke B&B u een reserveringsaanvraag gedaan heeft? Wij zullen dan contact opnemen met de eigenaar van deze accommodatie.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Saskia

De keuze is reuze

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijne, overzichtelijke website. Heel veel bijzondere veel bijzondere plekjes.