Dijkstra

Beoordeling

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De reactie duurde lang, langer dan 24 uur. Je wilt eigenlijk gelijk weten of een boeking mogelijk is. Uiteindelijk is de boeking wel bevestigd, maar met een hoger tarief dan aanvankelijk aangegeven.

Beste Dijkstra,
Beste Dijkstra,
Bedankt dat u de moeite genomen heeft dit aan ons door te geven. We vinden het erg vervelend dat het zo lang heeft geduurd voordat u reactie op uw reserveringsaanvraag kreeg. We begrijpen dat dit erg frustrerend moet zijn. Normaliter kunt u binnen 24 uur een reactie van de B&B-eigenaar verwachten.
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de prijsinformatie van een B&B onjuist is. Een B&B-eigenaar dient te allen tijde juiste prijsinformatie te geven op zijn presentatiepagina. B&B-eigenaren hebben ook de mogelijkheid om afwijkende prijzen in te voeren voor data, periodes of seizoenen. Wij vinden deze situatie daarom erg kwalijk en willen hierover graag contact opnemen met de B&B-eigenaar. Wilt u de naam van de betreffende accommodatie daarom nog aan ons doorgeven via het contactformulier op onze website?
Alvast bedankt en onze excuses voor dit ongemak.

Gerrit en Jacqueline

Duidelijke fijne site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Mooie site.. Al vaak gebruik gemaakt van deze site als we met de motor gaan touren. Ook fijn om de suggeties van andere B&B's in een straal van aantal km te kunnen zien.

Truus Jonkers

Mooie overzichtelijke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Mooie site met aangesloten "bedrijfjes" met kalender.
Mooie site met aangesloten "bedrijfjes" met kalender.
Helaas geeft niet elke b en b de correcte beschikbaarheid aan en/of geven geen reactie. .....maar daar kan de Bedandbreakfast niets aan doen....

P.S.

Die Seite ist gut aufgebaut und Buchungen funktionieren problemlos.

Helma de Boer

Bed en breakfast

helder om te boeken

Nanda de Ridder

Is een oké site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijk. Kon makielijk boeken.

Van Iersel

Prima website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Alles wordt duidelijk omschreven en is makkelijk te vinden zodat we een leuke accommodatie hebben gevonden.

Nicolette VW

Betrouwbare site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb deze site gebruikt om een B & B te vinden, nadeel is dat ik optie doorkreeg als vrij terwijl die al besproken was door anderen, daar verlies je onnodig tijd mee. En 24 uur wachten op een... Ik heb deze site gebruikt om een B & B te vinden, nadeel is dat ik optie doorkreeg als vrij terwijl die al besproken was door anderen, daar verlies je onnodig tijd mee. En 24 uur wachten op een reactie van een B & B eigenaar is wel heel lang als je last minute iets wil boeken. Daarin tegen zijn de prijzen geboden erg goed en de ervaringen met de B & B eigenaren ook. De site is zeer betrouwbaar.

Beste Nicolette VW,
Beste Nicolette VW,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Wat fijn om te horen dat de ervaringen met de B&B eigenaren erg goed zijn. Bedankt voor uw feedback.
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Beschikbaarheid niet up to date

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

We hebben drie B&B's aangeschreven waarvan op de site werd gezegd dat ze beschikbaar waren en dat bleek toch niet zo te zijn. Toen waren we er klaar mee en hebben we via de concurrent geboekt.

Beste Anoniem,
Beste Anoniem,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u drie keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Alvast hartelijk bedankt.