Eva

Beschikbaarheid niet up 2 date

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Jammer dat beschikbaarheid op website niet overeen komt met bed and breakfast zelf

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Eva,
Beste Eva,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Vanlingen,Jean

B&B Ohé en Laak

Positief

Limburgers

Super

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Zeer klantvriendelijk en snelle reactie

H

Handige app

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heel gemakkelijk om B&B te zoeken in bepaalde plaats/regio. Wel werkt het zoeken via: zoek op de kaart, niet goed. Dan zie je ook andere B&B’s en als je daar dan op klikt is het filter weg. In ons... Heel gemakkelijk om B&B te zoeken in bepaalde plaats/regio. Wel werkt het zoeken via: zoek op de kaart, niet goed. Dan zie je ook andere B&B’s en als je daar dan op klikt is het filter weg. In ons geval, huisdieren welkom. Tip: indien je zoekt op specifieke plaats, dan is er onderaan nog optie andere locaties, misschien hier dan selectie op afstand van plaats toevoegen, b.v. <10, 10-20, enz. Wij wandelen ongeveer 20 km per dag en kunnen soms best andere plaats kiezen voor overnachting, maar dan moeten we opnieuw selecteren. (Hoop dat jullie het begrijpen)

Trudy

Ruime keuze

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wij zochten een slaapplaats en kwamen op jullie site, wat een keuze. Na reserveren, gelijk een reactie van de eigenaar. Top geregeld.

Fleur

Genoeg leuke plekjes

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Biedt duidelijk overzicht van de mogelijkheden. Goede filter functies. Eenvoudig in gebruik.

Van Ballaer Jef

Vakantiezoektocht

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

een gevarieerd aanbod van b&b's zodat er voor elk wat te vinden is op de website die vlot en eenvoudig werkt

Prima site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Voor het eerst gebruikt en zeer gebruiksvriendelijk

alex

Einfache Benutzung, viele Angebote.

Mireille

B&B