Venderbosch

Einfache Bedienung

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Habe die Webseite zufällig gefunden und bin positiv überrascht. Gute Angebote. Einfach zu handhaben.

Sonja

Goede website

Duidelijke website. Goede communicatie

Peter Meijer

Snel een B&B locatie gevonden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik was de naam kwijt van de B&B waar ik een jaar of 10 geleden geboekt had. Ik tikte de naam van stad/dorp in en zie daar. De B&B was nog steeds aanwezig op uw site

F Dumas

Online aanvragen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Bedandbreakfast.nl is een prima om je b&b in te schrijven

Review

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Snel kunnen vinden wat ik zocht. De site is zeer duidelijk.

Conny

Uitje

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Mooie website, makkelijk zoeken, makkelijk om voorkeuren aan te geven

Marjo

Prima titel

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Zoek altijd ons verblijf via bedandbreakfast.nl en heb alleen maar positieve ervaringen.

Ijzer

Waardeloos

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Staat op site vrij maar is bezet

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Ijzer,
Beste Ijzer,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Potse

BOekingsdata komen niet overeen met beschikbaarheid

4x gesorteerd op o.a. datum. 4x nul op rekest. Uiteindelijk in een hotel beland

Reactie Bedandbreakfast.nl: