Paul Neyt

Handige tool

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Mooie site, handig in gebruik

Tschapotschetti

Gute Information

OR Cursus

Prima tussenpersoon voor B&B's

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Sinds 2019 boek ik B&B's via Bedandbreakfast.nl en tot nu toe heb ik nog geen enkel negatief punt kunnen ontdekken.

Brooijmans

Geen Nederlandse naam

Idwine

Prima website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Vaak is deze site een bed and breakfast genomen

Bilfinger Tebodin Netherlands BV

Beschikbaarheid

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op de site staat dat de accomodatie beschikbaar is maar na 1 telefoontje met de eigenaar blijkt dat alles vol zit. Toch erg jammer dat het niet klopt met elkaar.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Bilfinger Tebodin Netherlands BV,
Beste Bilfinger Tebodin Netherlands BV,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Marc

Zeer onoverzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Zoekende naar een B&B in Leiden. Dan komen er 3 in beeld waarvan ik 1 te duur vind, en 2 binnen de normale prijzen vallen.
Ik klik op de eerste: Er is niks beschikbaar.
Ik klik op de...
Ik klik op de eerste: Er is niks beschikbaar.
Ik klik op de tweede: Alleen als u voor het examen komt kunt u een kamer boeken bij ons. Kortom.. Heel vaag.

Ik vind, dat als er geen plek is op de beschikbare datum er niks in beeld moet komen.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Marc,
Beste Marc,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Alvast hartelijk bedankt.

Sehr übersichtler Service

Tineke

Goede Service

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Snelle reactie, komt zeer gastvrij en vriendelijk over