Mario Spithoven

Teleurstellend

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Tot 2 maal toe een B&B gekozen die volgens de site vrij was, maar dit toch niet bleek te zijn.. 2 keer teleurgesteld dus

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Mario Spithoven,
Beste Mario Spithoven,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u een aantal keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

SLD

Beoordeling

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Bij de reserveringsaanvraag werd niet vermeld dat de boekingsdata al waren bezet. Als ik dat van te voren als was aangegeven, had ik geen aanvraag gedaan en had me tijd en energie kunnen besparen.... Bij de reserveringsaanvraag werd niet vermeld dat de boekingsdata al waren bezet. Als ik dat van te voren als was aangegeven, had ik geen aanvraag gedaan en had me tijd en energie kunnen besparen. Nu verwachtte ik na de aanvraag een bevestiging en die kwam niet, omdat het betreffende Bed&Breakfast al volgeboekt was.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste SLD,
Beste SLD,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Ruder

Einfach in der Anwendung

Klein

Ich finde die Angebote auf der Seite sehr gut. Ich hätte gerne weitere Filter bei der Sortierung zB Garten oder Terrasse

Huijskes

Prima service

Meteen de reserveringsaanvraag geregeld

Hansien

Mooie website.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Bij het reserveren vond ik wat onduidelijk over welke kamer je het had.

Helsloot

Super

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Om een B en B te reserveren gaat altijd perfect.

Doris Nikodeme

Ich fühle mich gut informiert

Arie

B&B roadtrip

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

In de meeste gevallen wel positief, maar niet in alle gevallen is duidelijk of de getoonde prijs inclusief of exclusief ontbijt is.

Adriaan

Zeer prettig

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een heel fijn verblijf en een heel fijne eigenaar