Jo en Eer

Mooi rustig huisje met alles erop en eraan!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima verblijf in mooi natuurgebied

Else

Helder

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heldere website, snel een reservering te maken

Marieke

Overzichtelijke ideeen mèt vertrouwen.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heerlijk om met behulp van deze overzichtelijke site te gebruiken om een fijne overnachting of paar daagjes weg. te plannen. Altijd vlot en persoonlijk contact met de eigenaren.

Stefan Duivenvoorden

Geweldig

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima overzicht van alle b&b’s, voor een ieder wat wils

Karin Scheer

Übersichtlich Informativ

Ria

Fijne overzichtelijke website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Snel 2 maal een Bed and Breakfast gevonden voor tijdens mijn wandeling langs het Krijtlandpad.
Helaas had ik voor de eerste twee nachten al een hotel geboekt, dit omdat als je op "B&B" zoekt niet zo gauw bij de echte individuele Bed and Breakfast uitbaters terecht komt. Gelukkig kwam ik nog op het idee om de hele term "Bed and Breakfast" in te typen, dit leverde mij meer wat ik zocht. Misschien is het een idee om te zorgen dat deze website ook beter zichtbaar is op de term "b&b"?

Klaas de Wit

Ging weer soepel

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Onderkomen voor van de zomer geboekt. Ging weer prima.

Blankie

Goede site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Omdat fietsen tegenwoordig zeer belangrijk zijn en mensen vaak op dure e-bikes rijden wil je ook wat info over de stalling en veiligheid ervan. mijn ervaring dat de info wel krijg maar het staat op... Omdat fietsen tegenwoordig zeer belangrijk zijn en mensen vaak op dure e-bikes rijden wil je ook wat info over de stalling en veiligheid ervan. mijn ervaring dat de info wel krijg maar het staat op voorhand niet vermeld.

Rob

Vriendelijk, netjes en schoon

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Twee nachten heerlijk geslapen en gedoucht in een klein maar fijn tuinhuis, voorzien van alle gemakken.