Bert Dries

Prima, maar kan beter

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

ziet erg goed uit, zou alleen adresgegevens als verplicht veld zien

U. H.

Immer positive Erfahrungen gemacht. Ich benutze die Seite schon sehr lange für Aufenthalte in den Niederlanden.

Henk

Prima site

Makkelijk en overzichtelijk

Marc

Fijne site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijne en overzichtelijke site.

Maik

Geen succes

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een leuk b&b aangeschreven in Den Bosch. De site gaf beschikbaarheid aan. Het mailtje van het b&b daarna gaf aan bezet te zijn. Wat heb je dan aan de site.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Maik,
Beste Maik,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Janssen

De site werkt.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het is gelukt om via de site een b&b te vinden, die te bekijken en te boeken. Dit klinkt simpel maar er zijn genoeg sites die dit niet leveren.

Fam. Keessen

Prima verzorgd

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Knus en gezellig en vriendelijke gastvrouw en een prima ontbijt.

Walter

Super leuke B&B ervaring Groningen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Overnacht bij B&B Nummer 15 in Groningen. Super vriendelijke gastheer en gastvrouw. Joanne en Kees zijn hele fijne mensen. Bijzondere en fijne kamer met kunstzinnige badkamer en toilet. Ik hou... Overnacht bij B&B Nummer 15 in Groningen. Super vriendelijke gastheer en gastvrouw. Joanne en Kees zijn hele fijne mensen. Bijzondere en fijne kamer met kunstzinnige badkamer en toilet. Ik hou ervan. Op loopafstand van het centrum en makkelijk parkeren in de straat. Goed ontbijt. Prijs is het dubbel en dik waard. Hier kom ik zeker terug.

Wilma

Prima contact en service

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijke website met goede zoek- en filterfuncties. Na een aanvraag reageerde de eigenaresse van de B&B snel en beantwoordde aanvullende vragen ook binnen een aantal uur.

Petra

Bis jetzt super gelaufen. Der gewünschte Kontakt stellte sich schnell her