Gerard Bijleveld

Tevreden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Alle nodige informatie makkelijk gevonden

Corina

Prima site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijke informatie en goed te zien welke kamers een accommodatie te bieden heeft.

Mika313

Site prima, maar beheerder B&B zeer onvriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Via deze site een mooie B&B in Deventer gevonden. Direct reserveren via deze site gaat niet, maar je kunt wel een verzoek van reserveren doen direct bij de beheerder van de B&B. En hier ging het... Via deze site een mooie B&B in Deventer gevonden. Direct reserveren via deze site gaat niet, maar je kunt wel een verzoek van reserveren doen direct bij de beheerder van de B&B. En hier ging het meteen al mis. Ik kreeg 1 regel als antwoord terug met het verzoek via Booking.com te reserveren. Maar dat wilde ik niet, ik wilde via deze site. Deze had bovendien een betere prijs. Verdere mailcontact was zeer onvriendelijk en kortaf. Erg teleurgesteld en dan ook niet geboekt.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Mika,
Beste Mika,
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat uw ervaring via Bedandbreakfast.nl niet naar wens is geweest. Uiteraard moet het mogelijk zijn om via Bedandbreakfast.nl een reserveringsaanvraag te doen bij een B&B naar keuze. Het klopt inderdaad dat op Bedandbreakfast.nl gewerkt wordt met reserveringsaanvragen.
Kunt u via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl contact met ons opnemen over bij welke B&B u deze ervaring heeft gehad? Wij kunnen dit dan nader voor u bekijken.
Wij zien uw reactie graag tegemoet.
Team Bedandbreakfast.nl

Hans

Handig en goed

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima overzichtelijke site voor het boeken van een B&B

Bettina

Ziel schnell gefunden.

M.D. Sanstra

Snel geregeld

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

al een aantal jaren ervaring met de website tot volle tevredenheid. We hebben weer kunnen boeken voor ergens in mei a.s. Makkelijk te navigeren en te vinden wat je zoekt. Duidelijk!

P.V

Overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het is een fijne site en je kunt hier goed en overzichtelijk selecteren wat je zoekt.

Ineke

Fijne website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Hier vind je altijd weer iets leuks!

Berry

Netjes en zeer vriendelijk

Vriendelijk ontvangst,
ruimen kamer en nette kamer.
Rustig en landelijk gelegen

mtg

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

goed weergegeven ziet er goed uit