J.H. de Man

De doorgang

De doorgang

Prima snelle reactie

Barth Christianus

Prima site echter heb nog wel een tip als het mag?

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op de site staan keuze mogelijkheden waar je beschikbaarheid niet direct kunt zien je moet het dan aanvragen, na aanvraag krijg je een dag later terug dat er geen beschikbaarheid is. Ondanks dat dit... Op de site staan keuze mogelijkheden waar je beschikbaarheid niet direct kunt zien je moet het dan aanvragen, na aanvraag krijg je een dag later terug dat er geen beschikbaarheid is. Ondanks dat dit vermeld is loop je wel achter de feiten aan want in de tijd dat jij aan het wachten bent op die beschikbaarheid kun je niet iets anders boeken en doordat je aan het wachten bent op die reactie (in ons geval negatief) loop je andere dingen weer mis. Dus wellicht is het beter om alleen die dingen op de site te zetten die daadwerkelijk beschikbaar zijn.

Beste Bart Christianus,
Beste Bart Christianus,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u niet bij deze B&B terecht kunt. Sommige B&B's hebben er inderdaad voor gekozen om de kalender op Bedandbreakfast.nl niet bij te houden. Er is dan eerst een aanvraag nodig om te zien of zij beschikbaar zijn voor de gewenste data. Dit staat dan wel bij deze B&B's aangegeven. Uw feedback hierover nemen wij graag mee voor de toekomst.
Team Bedandbreakfast.nl

Klaus Mehlem

Vollständige Informationen, gute Übersicht

De Jong

Fijne site om op te zoeken .

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Eerste keer uitgeprobeerd, tot nu toe alleen maar positief

Breemhaar

Informatie via beeld matig

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De site vind ik over het algemeen heel prettig in het gebruik. Ik gebruik 'm vaak. Maar ik moet zeggen dat ik de kwaliteit van de foto's en de informatie die ze bieden geregeld matig vind. Ligt... De site vind ik over het algemeen heel prettig in het gebruik. Ik gebruik 'm vaak. Maar ik moet zeggen dat ik de kwaliteit van de foto's en de informatie die ze bieden geregeld matig vind. Ligt natuurlijk aan de B&B-eigenaar, maar u zou daar aanwijzingen voor kunnen geven misschien.

Warners

Goede ervaringen mee

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ben er wel tevreden over

Frank

Hätte eine Frage bezüglich 3 Hunden gestellt, keine Antwort!
Mir wurde lediglich mitgeteilt, das die Unterkunft nicht verfügbar ist!

Sehr geehrter Herr Hoelper,
Sehr geehrter Herr Hoelper,
vielen Dank für Ihr Feedback. Es tut uns sehr leid zu hören, dass Sie eine negative Erfahrung auf unserer Website gemacht haben. Können Sie uns bitte über das Kontaktformular auf unserer Website kontaktieren? Auf diese Weise können wir sehen, ob wir Ihnen bei Ihren Fragen helfen können.
Mit freundlichen Grüßen,
Das Team von Bedandbreakfast.eu.

Joop koop

Beschikbaarheid belabberd bijgehouden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wel de hele week en alle kamers volgens de website beschikbaar zouden zijn bleek bij aanvraag van een kamer zelfs voor een dag er geen beschikbaarheid te zijn

Beste Joop Koop,
Beste Joop Koop,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Klaas-Jan

Fantastisch

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heelijke kamer met een ruim lang bed. Super schoon, heerlijk om
Een nachtje te verblijven. De dag begint al met een feestje door het heerlijke ontbijt.