Bosch

compleet, effectief en snel

Meijer

Zeer goed verblijf

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Pracht plekje, goede bedden en lekker ontbijt.

A. van der Willik

Voor het eerst gebruik van gemaakt.Alleen de prijzen kloppen niet, of ik moet zelf een fout hebben gemaakt.

Nog geen ervaring

wauters

Aantrekkelijke website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

wij hopen dat alles is zoals het beschreven staat. Indien ja, zal alles uitstekend zijn.

Beschikbaarheid

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ondanks dat er duidelijk op de website stond dat een huisje beschikbaar is kreeg ik nog geen dag later te horen dat we er toch niet terecht konden. Erg jammer... Moet beter up to date zijn.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste,
Beste,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Caroline

Zeer teleurstellend

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Aanbieding op site kwam niet overeen met wat B&B wilde leveren

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Caroline,
Beste Caroline,
Bedankt voor uw feedback. Fijn dat u de moeite genomen heeft ons hiervan op de hoogte te stellen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de informatie van een B&B onjuist is. Een B&B-eigenaar dient te allen tijde juiste informatie te geven op zijn presentatiepagina.
Zou u via het contactformulier op onze website kunnen aangeven bij welke B&B u dit ervaren heeft? Dan zorgen we graag samen met hen dat alles weer up to date is.
Alvast bedankt en onze excuses voor dit ongemak.
Het team van Bedandbreakfast.nl

particulier

Vakantie in eigen land

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

een duidelijke overzichtelijke site. Mis wel dat we niet langer dan 1 jaar vooruit kunnen boeken.

Eijkenboom

Top

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Doe dit altijd via deze site, is gewoon de beste

Ad Diepstraten

Door goede beschrijving goed bedandbraekfast gevonden

Binnen 24 uur alles prima geregeld

Jaap te Velthuis

Een ruime voldoende en vlotte benadering naardat ik contact opnam

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Vriendelijke bericht en uitleg en snelle beslissing.