Sasbrink

Geweldig

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijk site en makkelijk te boeken

Menno Wolters

De Dobbe in Glimmen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb een uitstekend verblijf achter de rug in B & B De Dobbe te Glimmen. De locatie is perfekt in de bossen van de Appelbergen aan een doodlopende zandweg, maar ook de kamer is prima ingericht... Ik heb een uitstekend verblijf achter de rug in B & B De Dobbe te Glimmen. De locatie is perfekt in de bossen van de Appelbergen aan een doodlopende zandweg, maar ook de kamer is prima ingericht voor 1 persoon of voor een echtpaar of stel.

Esmeralda

Fijne en overzichtelijke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Alles stond er duidelijk op vermeld en het reserveren ging ook erg soepel.

M. Lohuis

Duidelijk en betrouwbaar

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Toegankelijke website, heldere criteria en aanduidingen; betrouwbaar in het eindresultaat.

Van Beers Astrid

Mooie duidelijke website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Alles verloopt zeer correct.

Groos

Fijne titel

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goed, hoe je moet zoeken

Stijn Van geleuken

B&B boeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Werkt meestal goed, maar wacht nu al 36 op bevestiging van reservering. Als je bij een B&B meerdere dagen los van elkaar boekt, bijvoorbeeld met een week ertussen (doe ik vaak) krijg je meerdere... Werkt meestal goed, maar wacht nu al 36 op bevestiging van reservering. Als je bij een B&B meerdere dagen los van elkaar boekt, bijvoorbeeld met een week ertussen (doe ik vaak) krijg je meerdere bevestigingsmails maar daar staat geen datum in. Via een nummer moet je dan gaan zoeken wat bevestigd is.

Con

Prematuur

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb nog geen ervaring met het verblijf maar de
aanmeldprocedure gingen zeer voortvarend.
Slechts 4 sterren vanwege geen ervaring met het verblijf.

Ina

Na veel goede ervaringen, nu een stuk minder tevreden.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De actuele beschikbaarheid is nu bij verschillende b en b's onbekend waardoor ik op een andere site ben gaan boeken dat dan makkelijker en sneller is! Zelfs bij 1 b en b was er niet eens plek!... De actuele beschikbaarheid is nu bij verschillende b en b's onbekend waardoor ik op een andere site ben gaan boeken dat dan makkelijker en sneller is! Zelfs bij 1 b en b was er niet eens plek!

Gerry Bulten

Handige website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijk te zoeken in de buurt die je zoekt