Peet

Duidelijke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Al vaak via deze site een mooie b&b gevonden

petra engels

Heerlijk onthaasten

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

al vele malen via deze site een B&B geboekt naar volle tevredenheid.van noord naar zuid en van oost naar west..

Iwan Knelissen

Zeer goede site!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Bedandbreakfast.nl is een website die ik veel gebruik bij weekendjes en dagjes weg. Zeer makkelijk in gebruik en het laat je echt zeer verrassende B&B's zien!

Gerard

Beoordeling

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goede website, maar wel jammer dat ik vanaf mijn Nederlands ip-adres op een Engelstalige website een boeking moet doen voor een B&B in Nederland. Natuurlijk kan ik de taal omzetten naar Nederlands.... Goede website, maar wel jammer dat ik vanaf mijn Nederlands ip-adres op een Engelstalige website een boeking moet doen voor een B&B in Nederland. Natuurlijk kan ik de taal omzetten naar Nederlands. Maar ik zie toch liever meteen de Nederlandse versie.

winny.vanderzee@salins.com

Boeken.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik kon een kamer boeken terwijl de woning al was volgeboekt. Bij het boeken had er een melding moeten komen dat er op die datum niet meer geboekt kan worden. Ik denk dat het een systeemfout betrof.

Lo

Boeking liep perfect

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De B&B die mijn interesse had en waarvan ik de beschikbaarheid wilde checken maakt gebruik van deze reservering site. De reservering site beschikt niet over te reserveren slots (in elk geval niet... De B&B die mijn interesse had en waarvan ik de beschikbaarheid wilde checken maakt gebruik van deze reservering site. De reservering site beschikt niet over te reserveren slots (in elk geval niet voor “mijn” B&B. Dat maakt je minder anoniem. Je moet een formulier invullen met je gegevens en de wensen. Die worden dan doorgestuurd naar de betreffende B&B die daarna reageert. Dat ging soepel. Ik heb de B&B gereserveerd maar … je kunt dus niet even anoniem de beschikbaarheid checken.

vVliet

Goede dita

Uitnodigend

Prevot

Gebruiks gemak

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wij hebben al enkele malen gebruik gemaakt van B&B's via uw site en dit bevalt prima!
Reserveren gaat makkelijk ,alle info is duidelijk aanwezig. Wij genieten van onze vakanties op deze wijze, alleen maar positieve ervaringen.

WK

Prima!

Overzichtelijke site.

Anna

Leuke website voor fijne b&b adresjes

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijke foto’s en beschrijvingen. Het zou nog handiger zijn als je direct kunt boeken ipv een reserveringsaanvraag bij de verhuurder.