Charles Meyers

Ontdekking

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Dit is een website waar men alle informatie terug vindt die men nodig heeft om over te gaan naar een boeking. Zeer gedetailleerde uitleg over de kamers. de nodige info over de omgeving en de... Dit is een website waar men alle informatie terug vindt die men nodig heeft om over te gaan naar een boeking. Zeer gedetailleerde uitleg over de kamers. de nodige info over de omgeving en de restaurants in de buurt.

Jan

Overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De site is overzichtelijk en heeft uitgebreide filters. Ter verbetering: Enkele B&B's geven aan diervriendelijk te zijn op de site, echter bij contact blijkt deze informatie achterhaald

ilona van latum

Prima site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

snelle afwikkelijn van de reserveringsaavrrag. Super

Schepers F.

Minder goede ervaring

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De site is niet up to date. Sommige b&b zijn gesloten of gestopt

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Schepers F.
Beste Schepers F.
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij deze B&B's. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender / account niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Afzaal Khan

Perfect

Geweldig

Henk Schutte

Snel geregeld

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heb op een avond via Bedandbreakfast.nl contact gezocht. Heel snel, dezelfde avond een reactie van de te reserveren b. en b.

Corbijn

Nieuwe panelen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Zeer goede en snelle service,alles zonder gezeur,en afspraken

Anna

Gelijk Antwoord . en komt aan onze wensen te gemoed , Super

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

bij het reserveren hadden wij wensen . hier werd gelijk super mee gedacht.

anoniem

Info b en b

goede site

Vanhoolant Lisette

Reservatie B&B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

alles is helemaal vlot verlopen