Ellen Timp

Prima site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijke en snelle reactie van de eigenaar.

S hvm

Fijne site, goede filter opties

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Al 2x een reservering gemaakt via deze site. Fijne manier om chique b&b's te vinden als je geen specifieke bestemming in gedachten hebt. Erg fijn dat je kunt filteren o.b.v. Wellness faciliteiten en... Al 2x een reservering gemaakt via deze site. Fijne manier om chique b&b's te vinden als je geen specifieke bestemming in gedachten hebt. Erg fijn dat je kunt filteren o.b.v. Wellness faciliteiten en zo luxere accommodaties kunt ontdekken.

Frank

Handig om een B&B te zoeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prettig werkende site waarmee ik snel een verblijf had gevonden in de omgeving waar ik een weekend heen wil.

De Boerennachtegaal

Verbeterpunt: zet B&B's die in Hoogland zitten, direct onder de B&B's in Amersfoort. Hoogland hoort bij Amersfoort, is Amersfoort. Zoals Leusden, Soest vallen hier niet onder. Dus ik vind dat dit... Verbeterpunt: zet B&B's die in Hoogland zitten, direct onder de B&B's in Amersfoort. Hoogland hoort bij Amersfoort, is Amersfoort. Zoals Leusden, Soest vallen hier niet onder. Dus ik vind dat dit ECHT moet worden aangepast.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op zich een gebruiksvriendelijk programma, maar vind het lastig dat wij dichter bij Amersfoort zitten als gemeld op de site, daardoor staan we een stuk onderin. Sterker nog, het dorp Hoogland (waar... Op zich een gebruiksvriendelijk programma, maar vind het lastig dat wij dichter bij Amersfoort zitten als gemeld op de site, daardoor staan we een stuk onderin. Sterker nog, het dorp Hoogland (waar onze B&B staat) IS Amersfoort! het is 1 gemeente geworden. Omliggende dorpen zoals Leusden, Soest e.d. staan boven Hoogland, terwijl dit NIET tot Amersfoort behoort. Hier al eens over gebeld, maar wordt niets mee gedaan, dit vind ik betreurenswaardig. Ik vind als je bij Amersfoort hoort, toch echt ná de B&B's die zich in het centrum van Amersfoort bevinden, moet komen te staan! En je zichtbaarheid is natuurlijk heeeeel belangrijk om gasten te ontvangen. Mensen zoeken toch eerder op Amersfoort dan Hoogland. Graag zie ik hier verbetering in.

freddie van Krevel

Wel erg duidelijk de site

de site ervaar ik goed
de site ervaar ik goed
maar er zijn min punten ik heb 2 reserveringen gedaan en ze vragen allemaal een aan betaling als je reserveerd ik keek naar de adresssen en daar stond niks over aanbetalingen bij jullie op de site staat het ook niet duidelijk over aanbetalingen
laat de aanbieders dat duidelijk ken baar maken als je boekt en niet achteraf

Charley

Geweldig

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Bij aankomst goed ontvangen met eenleuk gesprek en koffie.
Daarna rondleiding gehad met duidelijke informatie en uitleg.
Douche,keuken en toilet netjes en zeer belangrijk schoon. Bij aankomst goed ontvangen met eenleuk gesprek en koffie.
Daarna rondleiding gehad met duidelijke informatie en uitleg.
Douche,keuken en toilet netjes en zeer belangrijk schoon.
Slaapgedeelte netjes verzorgd en schoon.
Bed ligt super lekker en schoon
Kamergedeelte netjes en verzorgd met tv en kabel Ziggo goede zitbank die omgetoverd kan worden als slaapbank.
Gastheer Rinus en gastvrouw Bibi komen warm en vrolijk over

Gerrits

Beschikbaarheid klopt vaak niet

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb al regelmatig een b&b gezocht via bedandbreakfast.nl. Het komt helaas vaak voor dat een b&b op ‘beschikbaar’ staat, maar uiteindelijk helemaal niet vrij blijkt te zijn. Pas nadat je... Ik heb al regelmatig een b&b gezocht via bedandbreakfast.nl. Het komt helaas vaak voor dat een b&b op ‘beschikbaar’ staat, maar uiteindelijk helemaal niet vrij blijkt te zijn. Pas nadat je reserveert krijg je bericht dat de kamer toch niet vrij is. Ook al een paar keer gebeurd dat de eigenaar van een b&b helemaal niet reageert op een reserveringsaanvraag. Bedandbreakfast.nl zou strenger mogen optreden tegen dit soort bedrijven.

Beste Gerrits,
Beste Gerrits,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u een aantal keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Alvast hartelijk bedankt.

Joop

Geen toegevoegde waarde

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Slechte ervaring, geen toegevoegde waarde als er iedere keer verwezen wordt naar de individuele b&b.

Beste Joop,
Beste Joop,
Bedankt voor uw bericht. Wat jammer om te vernemen dat u niet geheel tevreden bent over Bedandbreakfast.nl. U kunt op Bedandbreakfast.nl eenvoudig een reserveringsaanvraag doen bij een B&B. Deze aanvraag wordt door de B&B dan ook via Bedandbreakfast.nl verder afgehandeld met u. Het klopt inderdaad dat de B&B-eigenaar zelf de afhandeling doet en hier ook verantwoordelijk voor is. Dat is ook de reden dat wij veelal aangeven dat de meeste zaken het beste kunnen worden afgestemd in samenspraak met de eigenaar. Het is dan wat betreft communicatie eenvoudiger als wij hier niet tussen zitten.
Mocht er echter behoefte zijn aan hulp vanuit onze zijde, aarzel dan niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen. Dan kijken wij graag wat we voor u kunnen doen.

Harry de Wit

Mooie b&b site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Jammer dat downloaden van app voor android niet werkt. Jammer dat je niet kan zien of b&b vrij is op datum die je wenst maar pas later bericht krijgt dat het niet kan.

Beste meneer De Wit,
Beste meneer De Wit,
Bedankt voor uw feedback. Het klopt inderdaad dat de app vooralsnog niet meer te downloaden is. Wel is de mobiele website eenvoudig te bereiken en dus ook zeer geschikt voor gebruik op mobiele apparaten. Eventueel kunt u de mobiele website ook vastpinnen op uw startscherm van uw telefoon, waardoor in principe door u zelf een app gecreëerd wordt.
Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.

B&B Hertenhoef

Op zich prima, echter vatbaar voor modernisering.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De reserveringskalender is een drama aan het worden, zowel voor de huurder (de gasten) alsmede voor de B&B eigenaar. De kalender is ouderwets en geeft te weinig informatie over de beschikbare data,... De reserveringskalender is een drama aan het worden, zowel voor de huurder (de gasten) alsmede voor de B&B eigenaar. De kalender is ouderwets en geeft te weinig informatie over de beschikbare data, zeker indien er meerdere kamers aanwezig zijn bij de verhuurder.

Beste meneer Timpen,
Beste meneer Timpen,
Bedankt voor uw feedback. Wat jammer dat u niet geheel tevreden bent over onze reserveringskalender. Kunt u wellicht via mail of via het contactformulier op onze website contact met ons opnemen om nogmaals en nader toegelicht weer te geven waar u tegenaan loopt? Dan kunnen wij hier naar kijken en u van een antwoord voorzien.
Wij zien uw reactie graag tegemoet.
Team Bedandbreakfast.nl