Marga Horstink

Ik boek hier graag, beter dan booking.com te commercieel

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

altijd goede ervaring mee, onlangs jammer als een periode openstaat, dat deze een dag later kan worden afgewezen door de B&B. ik ga er dan vanuit dat ze zelf een boeking hebben en deze niet hebben... altijd goede ervaring mee, onlangs jammer als een periode openstaat, dat deze een dag later kan worden afgewezen door de B&B. ik ga er dan vanuit dat ze zelf een boeking hebben en deze niet hebben doorgegeven aan jullie.

Marcel van Kasteren

Beschikbaarheid niet up-to-date

La Couronne in Udenhout

Geen bedrijf

Matig

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik krijg moeilijk contact met de B&B. Mail beantwoorden, bellen, maar geen antwoord.

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat u nog geen reactie op uw reserveringsaanvraag heeft gehad. Normaliter kunt u deze binnen 24 uur verwachten. Wij willen graag voor u uitzoeken wat er misgegaan is en zorgen voor duidelijkheid rondom uw reserveringsaanvraag. Wilt u daarom via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl aan ons doorgeven bij welke B&B u een reserveringsaanvraag gedaan heeft? Wij zullen dan contact opnemen met de eigenaar van deze accommodatie.
Senna - Bedandbreakfast.nl

J. Borkent

Prima website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijk in gebruik, veel leuke adressen. Jammer dat je niet kunt filteren op huisdieren welkom

Goedemorgen,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wanneer u zoekt op een locatie kunt u links op de website bij de Algemene voorzieningen filteren op ''Huisdieren welkom (na overleg)''. Hopelijk helpt dit bij het vinden van een leuke B&B.
Senna - Bedandbreakfast.nl

Familie de Vries

Ideale site als je B&B zoekt

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een handige site waar veel B&B verblijven te vinden zijn. duidelijk te zien welke B&B nog beschikbaar is in de gewenste tijd. Uitgebreide zoek functie's van de 'eisen' waar de B&B aan moet voldoen.

Van den Buys Ilse

Snelle beslissers

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De website is heel gebruiksvriendelijk. Je vindt onmiddellijk wat je zoekt.

Marc

Uhuuuuuuuuuuu

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heb 1x de site bezocht, en daar een aanvraag gedaan bij een B en B. En dan word ik nu al lastig gevallen om een beoordeling achter te laten... Nou voorruit, waardeloos om iemand na 1x een aanvraag... Heb 1x de site bezocht, en daar een aanvraag gedaan bij een B en B. En dan word ik nu al lastig gevallen om een beoordeling achter te laten... Nou voorruit, waardeloos om iemand na 1x een aanvraag lastig te vallen met deze onzin en spam !!

Beste Marc,
Beste Marc,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Dat vinden we jammer om te lezen. Het klopt inderdaad dat we een verzoek sturen voor het schrijven van een beoordeling op Bedandbreakfast.nl. Deze feedback is voor ons als organisatie erg waardevol en belangrijk. We streven er namelijk naar om de website zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken.
Nogmaals bedankt voor uw feedback.
Team Bedandbreakfast.nl

Piet

Mooi overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Deze site maakt het gemakkelijk om via de kaart een goed B&B te vinden!

Esther

Goes

Axel

Prime site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima site waar je op basis van de gewenste locatie en datum een overzicht krijgt met B&Bs die dan vrij zijn in de buurt van de gewenste locatie.