Ali

Klein foutje !

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Had op bedandbreakfast.eu een B&B gezien die nog vrij was op de data die ik aangegeven had. Helaas, de B&B was al bezet. Bleek dat bedandbreakfast.eu en bedandbreakfast.nl niet goed corresponderen... Had op bedandbreakfast.eu een B&B gezien die nog vrij was op de data die ik aangegeven had. Helaas, de B&B was al bezet. Bleek dat bedandbreakfast.eu en bedandbreakfast.nl niet goed corresponderen over de reserveringen. De betreffende eigenaar van de B en B vond t jammer, wij ook. Misschien beter ' communiceren ' de beide websites.

B+B Make a Wisch

Het kan beter

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

duidelijk is voor mij dat na ook gekozen te hebben voor booking.com als aanbieder, het aantal hits drastisch daalde, jammer dat op deze manier geprobeerd wordt je te forceren over te stappen naar... duidelijk is voor mij dat na ook gekozen te hebben voor booking.com als aanbieder, het aantal hits drastisch daalde, jammer dat op deze manier geprobeerd wordt je te forceren over te stappen naar .EU zodat ook commissie betaald moet worden

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste meneer,
Beste meneer,
Bedankt voor uw feedback. Wat jammer dat u niet geheel tevreden bent over Bedandbreakfast.nl. Het is zeker niet zo dat wij iemand willen forceren om een extra vermelding te nemen, dat is niet onze werkwijze. Wij hebben u persoonlijk benaderd om u nadere toelichting te geven.
Wij hopen op uw begrip.
Team Bedandbreakfast.nl

Natalie Peters

Heel fijn!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Hele gezellige , gastvrije mensen.
Alles super schoon!

van Gool

snel geregeld

lia

Fijn

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heb altijd goede bed en bed freaks

Laisan

B&B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Overzichtelijk en makkelijk geboekt! Hele fijne website

Hameeteman

Vakantie

Snel en goed reageren

m Kruidenberg Brederveld

Goede en duidelijke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

wij hebben nog geen B&B die niet voldoet aan de beschrijving

Janny

Eindelijk gevonden !

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Na lang zoeken heb ik eindelijk de site gevonden. Er zou best wat meer reclame gemaakt mogen worden van zo'n leuke site.. sociale media heeft toch een groot bereik dacht ik zo

Snelle afhandeling

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Binnen 1 uur alles geregeld.