G.vdO

Overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ruime keuze in heel het land

Elisabeth

Gebruikersvriendelijk

Snel iets gevonden. Duidelijke site

Jofladder

Prima website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Snel gevonden wat ik zocht

PR

Verrassend!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een fijne kamer met eigen ingang en van alle gemakken voorzien. Heerlijk bed, geweldig ontbijt en sympathiek gastpaar!

Andrea

Handige en fijne site.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Voor fiets- wandel- of trektocht handige manier om adressen te vinden. Goede info over de B & B's. Ook het rechtstreekse contact is heel handig.

Henriƫtte Bloemheuvel

Heerlijk plekje

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wij hebben het heerlijk gehad. Keuken is Super fijn. Zeker nu alles dicht. Hottub maakt het af

A

Erg fijn

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De website is makkelijk en overzichtelijk. Zoeken werkt goed, prijs uitleg is duidelijk. Reserveringsaanvraag werkt snel en goed.

Welling

Prima site

Perfect geregeld

Hajo

Bisher keine negativen Erfahrungen

L Sulkers

Beschikbaarheid klopt niet

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb 2 verschillende b&b's geprobeerd waarvan de beschikbaarheid er zou zijn. Gelukkig reageerden de eigenaren zelf telkens snel dat ze vol zaten zodat je verder kan zoeken.
Waarom loopt dat...
Waarom loopt dat niet gelijk? Heel verwarrend en niet prettig.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste L Sulkers,
Beste L Sulkers,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl