B. Vermij

Overzichtelijke website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Er worden goede opties gegeven voor de bestemming die je invoert

Unknown

Overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Bed and Breakfast biedt je snel en overzichtelijk een helder beeld van een tot dusver onbekende regio.

Bea verbeeck

Feedback

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Zeer vlot terug antwoord gekregen

Zandkreek

Prettig maar kan beter

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Geeft een mooi overzicht van de b&b’s. Heb nu een paar keer ervaren dat de site niet goed werkt. Als ik zoek op een bepaalde datum en vraag naar beschikbaarheid dan blijkt de aangegeven b&b helemaal... Geeft een mooi overzicht van de b&b’s. Heb nu een paar keer ervaren dat de site niet goed werkt. Als ik zoek op een bepaalde datum en vraag naar beschikbaarheid dan blijkt de aangegeven b&b helemaal niet beschikbaar te zijn. En regelmatig moet je de datum, zoekplek en aantal mensen weer opnieuw invullen.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend dat u een aantal keer heeft ervaren dat de website niet naar behoren werkt. Jammer om te horen dat u niet terecht kunt bij de gewenste B&B. Wellicht is de B&B-eigenaar vergeten zijn kalender bij te werken of is er iets tussendoor gekomen. Dit is voor u natuurlijk erg vervelend en dit maakt het reserveren van een B&B een stuk lastiger. Wij kijken daarom graag even naar de situatie, zodat we gepaste actie kunnen ondernemen. Kunt u via het contactformulier op onze website laten weten bij welke B&B u dit ervaren heeft?
Alvast hartelijk dank.
Senna - Bedandbreakfast.nl

Harko

Duidelijk en makkelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De combinatie van een overzicht van B&B's en direct contact met de eigenaren spreekt mij aan. Dus geen tussenkomst van een onpersoonlijke multinational. Zoeken werkt makkelijk, en de pagina's per... De combinatie van een overzicht van B&B's en direct contact met de eigenaren spreekt mij aan. Dus geen tussenkomst van een onpersoonlijke multinational. Zoeken werkt makkelijk, en de pagina's per B&B geven voldoende details.

Yvonne

Fijne site!!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik vind Bedandbreakfast.nl een fijne, overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site!

Wendy

B&B Boeking

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijne site met leuke, gezellige accommodaties en snelle reacties

Karin

Zoeken en vinden

goed werkende site.

vilttentoonstelling

Naar tentoonstelling

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

ik vond de website niet duidelijk. Er staan streepjes waar je iets moet invullen maar het is niet duidelijk waar je je naam, adres, andere gegevens moet invullen. Het is gokken tot je het blijkbaar... ik vond de website niet duidelijk. Er staan streepjes waar je iets moet invullen maar het is niet duidelijk waar je je naam, adres, andere gegevens moet invullen. Het is gokken tot je het blijkbaar goed hebt gedaan en het lukt. Mijn vriendin lukte het niet om het formulier in te vullen. Uiteindelijk is het bij mij wel gelukt en daarna liep het met de eigenaren erg vlot. Met jullie site dus niet.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback. Vervelend dat u dit zo ervaren heeft. Kunt u ons via het contactformulier op de website laten weten via welke telefoon en browser u dit ervaren heeft? Wij kijken graag even met u mee.
Alvast hartelijk dank!
Senna - Bedandbreakfast.nl

Hendrix

In de wacht

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het is niet altijd duidelijk of ik contact heb metbedandbreakfast.nl of met de eigenaar van de B%B.