Bram

Fijne website voor het vinden van goede B&B's

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Langdurige gebruiker van deze website. Door de jaren heen een groot aantal B&B's gevonden via deze site. Erg content mee. Ruim aanbod en goede filters.

Lucas van der Snel

Vol geboekt

Slechte update site

Beste meneer Van der Snel,
Beste meneer Van der Snel,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

S

Feedback site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb al diverse keren meegemaakt dat na het zoeken op datum, de getoonde accommodatie toch niet beschikbaar is.

Beste S.,
Beste S.,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u een aantal keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Coen groenewegen

1 woord fantastisch

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb genoten van mn verblijf bij Hoeve de groe. Het is een prachtige b&b op een unieke locatie. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Met een zeer hartelijke gastheer en gastvrouw. Het was jammer... Ik heb genoten van mn verblijf bij Hoeve de groe. Het is een prachtige b&b op een unieke locatie. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Met een zeer hartelijke gastheer en gastvrouw. Het was jammer dat ik er maar voor 1 nachtje was. Dit is absoluut een aanrader!

Arlette Boog

Mooie website!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Mooie website en met duidelijke informatie en foto's. Ik zoek er graag naar leuke uitstapjes. Is dit keer ook weer goed gelukt. Contact met de eigenaren verliep ook goed.

paul

Oostkapelle

goed

Henk Bijkerk

Beoordeling van de site van bedandbreakfast.nl

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De site ziet er goed verzorgd uit. De informatie en foto's van de kamers en appartement zijn goed te benaderen. Eén klein minpuntje is dat voor kamers 1 en 2 de (eventueel) aanwezige werkplek (lees:... De site ziet er goed verzorgd uit. De informatie en foto's van de kamers en appartement zijn goed te benaderen. Eén klein minpuntje is dat voor kamers 1 en 2 de (eventueel) aanwezige werkplek (lees: tafel + stoelen) beter in beeld gebracht moeten worden. Veel mensen bezoeken B&B's immers met laptop om 's avonds ook nog wat te kunnen werken (of iets anders te doen op de laptop).

Chantal Mekelenkamp-Bongertman

Relaxed

Heerlijke privé wellness

Nvt

Beschikbaarheid slecht bijgewerkt

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

In een te groot deel van de gevallen blijken beschikbare kamers niet beschikbaar te zijn. Ze worden slecht bijgewerkt.

jan

Het kan beter

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

het boekingsproces is voor verbetering vatbaar. Punt van aandacht is dat wel op beschikbaarheid kan worden geselecteerd, maar dat het niet betekent dat ook daadwerkelijk kan worden geboekt. er zijn... het boekingsproces is voor verbetering vatbaar. Punt van aandacht is dat wel op beschikbaarheid kan worden geselecteerd, maar dat het niet betekent dat ook daadwerkelijk kan worden geboekt. er zijn dus 2 aparte 'lagen', die onvoldoende interactie hebben. ik gebruik daarom bij voorkeur booking.com en niet jullie 'beleving'. ik vind dat wel heel jammer want de charme van jullie selectie van B&B is beter dan het veel bredere aanbod van de concurrent. de frustratie van het boeking proces gooit echter bij mij roet in het eten.

Beste Jan,
Beste Jan,
Hartelijk dank voor uw feedback. Normaal gesproken zouden de B&B's die als beschikbaar uit het zoekresultaat komen, ook te boeken moeten zijn. Mocht u dit bij specifieke B&B's hebben ervaren, dan horen wij dat graag via het contactformulier op onze website.
Alvast hartelijk dank!
Team Bedandbreakfast.eu