Schoumacker Steve

Gut

Marianne

B&B Roosdom5

Snelle reactie en bevestiging

Goverde

Zegt wat het is

goed. Duidelijk en overzichtelijk

Petra van Aalst

Zoektocht accommodatie

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Met de zoekopdracht: Luxe b&b vond ik gelijk wat ik zocht!
Ruime keuze!!

Boeken via Bedandbreakfast.nl

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een overzichtelijke en klantvriendelijke website.

Riek & Nel

Fijne bed & breakfast

Snelle reactie

Joke Klevant Groen

Wel bed....geen breakfast

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het zoeken ging best aardig, behalve dat een heel aantal Bedenbreakfasts tot onze verbazing geen "breakfast" hebben dus alleen een "bed" zijn. En daar kon ik niet op selecteren dus elke keer eerst... Het zoeken ging best aardig, behalve dat een heel aantal Bedenbreakfasts tot onze verbazing geen "breakfast" hebben dus alleen een "bed" zijn. En daar kon ik niet op selecteren dus elke keer eerst checken of er ook een ontbijt bij zat. Dat vond ik verrassend en lastig. Verder allemaal prima

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Joke,
Beste Joke,
Bedankt voor uw feedback. Op onze website kunnen B&B's inderdaad aangeven of ze wel of geen ontbijt serveren. U kunt hier ook op filteren in uw zoekopdracht. Bij het gebruik van de filter "inclusief ontbijt" ziet u direct welke B&B's ontbijt serveren.
Team Bedandbreakfast.nl.

Sonja Fischer

Die Suche war mir etwas zu ungenau. Hab in Assen etwas gesucht und hab keinen Treffer gefunden. Es wurden seitens der Webseite aber auch keine Alternativen in der Nähe gezeigt.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Sehr geehrte Frau Fischer,
Sehr geehrte Frau Fischer,
vielen Dank für Ihr Feedback. Es tut uns sehr leid zu hören, dass Sie mit der Suchfunktion auf unserer Webseite nicht zufrieden waren. Wir sind gerade dabei, unter anderem diese Funktion auf unserer Webseite zu verbessern, damit die Suche erleichtert wird. Sollten wir im Moment noch irgendetwas für Sie tun können, kontaktieren Sie uns bitte über das Kontaktformular.
Mit freundlichen Grüßen,
Das Team von Bedandbreakfast.eu.

Monique de Jonge

Super handig, een aanrader

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De website is erg overzichtelijk, er zijn meerdere mogelijkheden om te zoeken, en het is kinderlijk eenvoudig om een reservering te maken. Ik heb al vaak gereserveerd via jullie website.

Runeke

Klantvriendelijke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prettig contact met aangesloten ondernemers!