Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik ben moeten gaan vanwege privé omstandigheden, maar had er om eerlijk te zijn geen heel prettig gevoel bij. Je zit alleen in een woning met een man, waarbij op de begane grond een schilderij van... Ik ben moeten gaan vanwege privé omstandigheden, maar had er om eerlijk te zijn geen heel prettig gevoel bij. Je zit alleen in een woning met een man, waarbij op de begane grond een schilderij van een naakte vrouw hangt. Ik zou het zeker niet nogmaals boeken en ook niet aanbevelen aan anderen.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste,
Beste,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend dat u zich niet comfortabel heeft gevoeld bij uw bezoek aan de B&B. We zien echter dat deze review is ingevuld voor een specifieke B&B en niet gaat over uw ervaringen met Bedandbreakfast.nl. Mochten wij iets voor u kunnen betekenen, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier op onze website.
Team Bedandbreakfast.nl

E.O.R

Makkelijk kunnen reserveren

D. den Boef

Misleidend

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wanneer je kiest voor een B&B wat gebaseerd is op de vermelde prijs en andere faciliteiten en deze boekt neemt de eigenaar contact met je op via de mail. Het verbaast ons ten zeerste dat in de email... Wanneer je kiest voor een B&B wat gebaseerd is op de vermelde prijs en andere faciliteiten en deze boekt neemt de eigenaar contact met je op via de mail. Het verbaast ons ten zeerste dat in de email van de eigenaar nog eens een prijsverhoging wordt vermeld, omdat er 1 overnachting wordt geboekt.
Deze prijsverhoging is vooraf op de website nergens terug te vinden.
We vinden dit zeer slechte en misleidende communicatie die ons inziens het doel van een B&B totaal voorbij schiet.
Iets anders is waar de website niet veel aan kan doen, het lijkt een trend dat B&B vaak alleen te boeken zijn voor 2 nachten of 1 nacht + extra kosten omdat er maar voor 1 nacht wordt geboekt.
Volgens ons gaat dit voorbij waar B&B in oorsprong voor is ontstaan.

Graag verneem ik van u, uw mening mbt bovenstaande.
Vr gr D. den Boef

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste D. den Boef,
Beste D. den Boef,
Bedankt voor uw feedback. Fijn dat u de moeite genomen heeft ons hiervan op de hoogte te stellen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de prijsinformatie van een B&B onjuist is. Een B&B-eigenaar dient te allen tijde juiste prijsinformatie te geven op zijn presentatiepagina. B&B-eigenaren hebben ook de mogelijkheid om afwijkende prijzen in te voeren voor data, periodes of seizoenen. Wij vinden deze situatie daarom erg kwalijk en willen hierover graag contact opnemen met de B&B-eigenaar. Wilt u de naam van de betreffende accommodatie daarom nog aan ons doorgeven via het contactformulier op onze website?
Het komt inderdaad steeds vaker voor dat een B&B een minimum van 2 nachten hanteert. Gelukkig wordt dit vaak wel goed aangegeven op de website, zodat u hier voor het maken van een boeking al van op de hoogte bent.
Alvast bedankt en onze excuses voor dit ongemak.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Naomi Nieuwenhuis

Geweldige locatie De Breek Super gastvrouw

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Na een super fijn ontvangst, was ik enorm verrast door de leuke gezellige kamer waar ik mocht verblijven, en wat een uitzicht echt ongekend. Ik heb heerlijk geslapen, en gewekt door vogelgefluit en... Na een super fijn ontvangst, was ik enorm verrast door de leuke gezellige kamer waar ik mocht verblijven, en wat een uitzicht echt ongekend. Ik heb heerlijk geslapen, en gewekt door vogelgefluit en kippen gescharrel, wat een top locatie. Echt een aanrader! net boven Edam en vlak bij Hoorn.

Adriana

Top!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De gastheer en gastvrouw waren zeer vriendelijk. De B&B was heel schoon, lekker warm en het was stil.

Elisa

In één woord GEWELDIG!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wat een fantastische plaats, en dan nog niet eens geschreven over de lieve gastvrouw. Écht een plaats om even in alle comfort tot rust te komen. Dank voor de service Heleen!

M

Top

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Vlotte reactie op mail en zeer vriendelijk

Martijn Kiers

Sehr gut

Sacha

Niet up to date

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Teleurstellend dat ook nu weer de data op de site beschikbaar zijn maar na reservering de B&B (Onder de Eik in Borger) meld dat ze niet beschikbaar zijn. Dat heb ik al vaker gehad met andere B&B's... Teleurstellend dat ook nu weer de data op de site beschikbaar zijn maar na reservering de B&B (Onder de Eik in Borger) meld dat ze niet beschikbaar zijn. Dat heb ik al vaker gehad met andere B&B's hier. Dan maar weer gewoon op Airbnb een leuke logeerplek boeken.

Christina

Veel keuze!