93% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

35835 Reviews

-

2/10

-

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik ben moeten gaan vanwege privé omstandigheden, maar had er om eerlijk te zijn geen heel prettig gevoel bij. Je zit alleen in een woning met een man, waarbij op de begane grond een schilderij van... Ik ben moeten gaan vanwege privé omstandigheden, maar had er om eerlijk te zijn geen heel prettig gevoel bij. Je zit alleen in een woning met een man, waarbij op de begane grond een schilderij van een naakte vrouw hangt. Ik zou het zeker niet nogmaals boeken en ook niet aanbevelen aan anderen.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend dat u zich niet comfortabel heeft gevoeld bij uw bezoek aan de B&B. We zien echter dat deze review is ingevuld voor een specifieke...
Beste,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend dat u zich niet comfortabel heeft gevoeld bij uw bezoek aan de B&B. We zien echter dat deze review is ingevuld voor een specifieke B&B en niet gaat over uw ervaringen met Bedandbreakfast.nl. Mochten wij iets voor u kunnen betekenen, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier op onze website.
Team Bedandbreakfast.nl

E.O.R

8/10

Goed

Makkelijk kunnen reserveren

D. den Boef

4/10

Misleidend

Wanneer je kiest voor een B&B wat gebaseerd is op de vermelde prijs en andere faciliteiten en deze boekt neemt de eigenaar contact met je op via de mail. Het verbaast ons ten zeerste dat in de email... Wanneer je kiest voor een B&B wat gebaseerd is op de vermelde prijs en andere faciliteiten en deze boekt neemt de eigenaar contact met je op via de mail. Het verbaast ons ten zeerste dat in de email van de eigenaar nog eens een prijsverhoging wordt vermeld, omdat er 1 overnachting wordt geboekt.
Deze prijsverhoging is vooraf op de website nergens terug te vinden.
We vinden dit zeer slechte en misleidende communicatie die ons inziens het doel van een B&B totaal voorbij schiet.
Iets anders is waar de website niet veel aan kan doen, het lijkt een trend dat B&B vaak alleen te boeken zijn voor 2 nachten of 1 nacht + extra kosten omdat er maar voor 1 nacht wordt geboekt.
Volgens ons gaat dit voorbij waar B&B in oorsprong voor is ontstaan.

Graag verneem ik van u, uw mening mbt bovenstaande.
Vr gr D. den Boef

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste D. den Boef,
Bedankt voor uw feedback. Fijn dat u de moeite genomen heeft ons hiervan op de hoogte te stellen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de prijsinformatie van een B&B...
Beste D. den Boef,
Bedankt voor uw feedback. Fijn dat u de moeite genomen heeft ons hiervan op de hoogte te stellen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de prijsinformatie van een B&B onjuist is. Een B&B-eigenaar dient te allen tijde juiste prijsinformatie te geven op zijn presentatiepagina. B&B-eigenaren hebben ook de mogelijkheid om afwijkende prijzen in te voeren voor data, periodes of seizoenen. Wij vinden deze situatie daarom erg kwalijk en willen hierover graag contact opnemen met de B&B-eigenaar. Wilt u de naam van de betreffende accommodatie daarom nog aan ons doorgeven via het contactformulier op onze website?
Het komt inderdaad steeds vaker voor dat een B&B een minimum van 2 nachten hanteert. Gelukkig wordt dit vaak wel goed aangegeven op de website, zodat u hier voor het maken van een boeking al van op de hoogte bent.
Alvast bedankt en onze excuses voor dit ongemak.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Naomi Nieuwenhuis

10/10

Geweldige locatie De Breek Super gastvrouw

Na een super fijn ontvangst, was ik enorm verrast door de leuke gezellige kamer waar ik mocht verblijven, en wat een uitzicht echt ongekend. Ik heb heerlijk geslapen, en gewekt door vogelgefluit en... Na een super fijn ontvangst, was ik enorm verrast door de leuke gezellige kamer waar ik mocht verblijven, en wat een uitzicht echt ongekend. Ik heb heerlijk geslapen, en gewekt door vogelgefluit en kippen gescharrel, wat een top locatie. Echt een aanrader! net boven Edam en vlak bij Hoorn.

Adriana

10/10

Top!