Bart

Verbeteringetje

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Over het algemeen werkt het goed. Ik heb nu een aantal keer gehad dat ik dacht dat ik een aanvraag verstuurd had, terwijl deze niet verstuurd was. De terugkoppeling dat het niet gelukt was, staat... Over het algemeen werkt het goed. Ik heb nu een aantal keer gehad dat ik dacht dat ik een aanvraag verstuurd had, terwijl deze niet verstuurd was. De terugkoppeling dat het niet gelukt was, staat als ik me vergis boven aan de pagina, deze zie je niet meteen.
De meeste keren dat hij niet verstuurd was, had ik het mr/mevr item niet ingevuld. Volgens mij niet erg essentieel voor een aanvraag. Jammer dat dit verplicht is in een tijd van genderneutraliteit.

Mangroe

Annulerings beleid

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Na via jullie site een B&B in Noordeloos te hebben geboekt en direct betaald, moest ik deze na een paar dagen annuleren in verband met nieuwe corona maatregelen. Helaas vond de B&B dat anders en... Na via jullie site een B&B in Noordeloos te hebben geboekt en direct betaald, moest ik deze na een paar dagen annuleren in verband met nieuwe corona maatregelen. Helaas vond de B&B dat anders en geeft als antwoord dat ik niet mijn geld terug krijg . Voor deze geschil heb ik hulp in geroepen van BedAndBreakfast.nl maar helaas ook daar krijg ik geen gehoor. Jammer een keer niet via Airbnb gereserveerd en wordt direct afgestraft.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Mangroe,
Beste Mangroe,
Hartelijk dank voor het schrijven van uw feedback. Wat jammer om te lezen dat u uw eerste ervaring met Bedandbreakfast.nl als negatief heeft ervaren. B&B's zijn ondanks de nieuwe maatregelen wel gewoon open. Zij zijn daarnaast zelf verantwoordelijk voor het opstellen van hun annuleringsvoorwaarden. Een B&B geeft dus ook zelf aan of het wel of niet mogelijk is gratis te annuleren.
Wij hopen u toch nog eens te mogen verwelkomen op Bedandbreakfast.nl.
Team Bedandbreakfast.nl

T

Drama

Gewoon niks gehoord

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste T,
Beste T,
Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat u nog geen reactie op uw reserveringsaanvraag gehad heeft. Normaliter kunt u deze binnen 24u verwachten. Wij willen graag voor u uitzoeken wat er misgegaan is en zorgen voor duidelijkheid rondom uw reserveringsaanvraag. Wilt u daarom via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl aan ons doorgeven bij welke B&B u een reserveringsaanvraag gedaan heeft? Wij zullen dan contact opnemen met de eigenaar van deze accommodatie.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Daniella

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijke website en mooi dat je na een reserveringsaanvraag antwoord krijgt van de B&B eigenaar zelf.

Nel jansen

Ervaring

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijk, goed overzicht en prettig contact te hebben met eigenaar.

Cornelia

Toegankelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prettig, overzichtelijke site. Heel fijn dat je niet met een creditcard hoeft te betalen!!

KT

Filters

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De website werkt prima, het is prettig dat je via de filters precies kan aangeven wat je wel of niet zoekt.
Maar…. Het is ergerlijk dat bij elk afzonderlijk onderdeel dat je als filter aanklikt de hele website zich ververst en je steeds weer terug moet naar de filterpagina voor de volgende filter die je aan wil klikken. Waarom kan je niet meteen alle filters aanklikken die je nodig vindt zonder dat je steeds terug moet omdat de hele site zich steeds ververst?

Cyrille

Makkelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Al meerdere keren een B&B gevonden via deze site. Steeds tevreden.

B&B | CharmeHotel CubaCasa

Maak de boekingstool voor jullie klanten (de aangesloten b&b's) en niet voor Bed and Breakfast.nl

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

B&B's die bij jullie zijn aangesloten willen (a) een gevoel krijgen waar hun gasten vandaag komen, via welke kanalen bedoel ik dan. Dat kan heel belangrijk zijn. Nu ontvangen wij in onze mail... B&B's die bij jullie zijn aangesloten willen (a) een gevoel krijgen waar hun gasten vandaag komen, via welke kanalen bedoel ik dan. Dat kan heel belangrijk zijn. Nu ontvangen wij in onze mail hetzelfde bericht als we van Bed and Breakfast Nederland ontvangen. Zo kunnen wij onze marketing niet toespitsen op noodzakelijke te nemen acties! Onder meer om de eigen site te verbeteren. Dat is nu niet zo! En (b) de icoontjes die potentieel gasten te zien krijgen moeten door de gastgever per kamer zelf kunnen worden geselecteerd. Zo heeft een van onze kamers bijvoorbeeld een sauna, maar dat icoontje staat er bijvoorbeeld niet bij. En ten slotte (c ): het is onhandig dat jullie al bij voorbaat in de tool zetten dat de toeristenbelasting inclusief is en dat het ontbijt is inbegrepen. Wij hebben de omvang van een b&b. Zijn zo ook begonnen, maar beschikken wel over een hotelvergunning in Den Bosch. Onze voorwaarden zijn daarop afgestemd. U moet uw klanten zelf de mogelijkheid geven, dmv een invullijstje wat de samenstelling van de tool wordt.

Verder zijn we heel tevreden over uw dienstverlening.

Melanie

Informative, übersichtliche Webseite

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ich bin mit der Webseite sehr zufrieden und habe alle Informationen gefunden, die ich gesucht habe.