Frank Bartnick

Übersichtlich, einladend, Kontakte konnten schnell hersgestellt werden

Arjan

B&B Apeldoorn

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijk een B&B te reserveren met goed informatie

a

Overzichtelijke website maar mails niet altijd duidelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

op reserveringsbevestigingen van de B&B zelf en mails van B&B zelf staat niet de datum van de aanvraag, dat is heel onhandig als je meerdere aanvragen hebt gedaan

Ellen & Bert Visser

Geweldig!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Bij B&B De Stadssingel is het echt thuis komen.
Wat is het daar heerlijk! Reeds eerder geweest maar deze keer zal zeker niet de laatste keer zijn.
Ik heb zelden z'n fijne B&B meegemaakt,

Henny Engelbertink

Slechte ervaring

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

de laatste 5 boekingen heb ik geen bevestiging ontvangen. En wanneer de desbetreffende B&B mij wil antwoorden krijgen zij een foutmelding en kunnen zij mij via de mail niet beantwoorden. Dit lijdt... de laatste 5 boekingen heb ik geen bevestiging ontvangen. En wanneer de desbetreffende B&B mij wil antwoorden krijgen zij een foutmelding en kunnen zij mij via de mail niet beantwoorden. Dit lijdt voor beide kanten tot frustratie.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Henny Engelbertink,
Beste Henny Engelbertink,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend dat u geen bevestiging ontvangen heeft. Dit is natuurlijk niet hoe het normaal loopt. We hadden u hier graag bij geholpen. Mochten wij op dit moment nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen wij dat graag via het contactformulier op onze website.
Team Bedandbreakfast.nl

B&B Wellness Logdge aan zee

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Geweldig zo fijn om hier te mogen zijn
En zeker om terug te komen.

P.W.van der Lans

Goed en duidelijk.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Alles gaat goed soepel met boeken.

Gunther

Rustig gelegen.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Rustig gelegen, iets buiten Vlissingen en makkelijk te bereiken. Vriendelijke eigenaars en lekker ontbijt. Klein keukentje met microwave.

Iwan

Zeer goede site!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Je kan alles zeer makkelijk vinden en er al meerdere malen gebruik van gemaakt!