Erik

Beschikbaarheid klopt nie.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op de website een aanvraag gedaan voor een reservering van een beschikbare locatie. Helaas blijkt de beschikbaarheid niet te kloppen.

Beste Erik,
Beste Erik,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Carola

Benb peizerstraat Groningen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik wilde voor 4 personen 2 kamers boeken. Op de site stond dit als beschikbaar, maar ik kreeg mail terug dat het niet beschikbaar is. Na die mail nogmaals gekeken, stond nog steeds op beschikbaar.... Ik wilde voor 4 personen 2 kamers boeken. Op de site stond dit als beschikbaar, maar ik kreeg mail terug dat het niet beschikbaar is. Na die mail nogmaals gekeken, stond nog steeds op beschikbaar. Verder gelaten zo en een hotel geboekt voor dezelfde datum verderop

Beste Carola,
Beste Carola,
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Duinberk

Kan echt veel beter. Veel gemiste kansen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

1/ Je zou willen dat B&B.nl een volwaardig tegenhanger zou zijn van booking.com. Maar zij komt niet eens in het rijtje aanbieders bij google. Dat is zo verschrikkelijk jammer want daarmee ontneemt... 1/ Je zou willen dat B&B.nl een volwaardig tegenhanger zou zijn van booking.com. Maar zij komt niet eens in het rijtje aanbieders bij google. Dat is zo verschrikkelijk jammer want daarmee ontneemt zij zowel de B&B's als de latente bezoekers een kans om voor minder geld te boeken.
2/ Ook kiest zij er voor om geen kamertypes te doen maar uitsluitend kamers. Dat werkt niet met de channel manager.
3/ En waarom neemt zij niet bedandbreakfast.de over? Daar liggen echt enorme kansen.
4/ Waarom nu dat onderscheid tussen direct boeken waar je %-ueel moet betalen en de extra opgeworpen hobbel van verzoek tot reservering. Jammer jammer jammer

Beste Duinberk,
Beste Duinberk,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat onze website niet helemaal aan uw verwachtingen voldoet. We werken dagelijks hard om de online positie zo goed mogelijk te houden. Uiteraard staan we open voor feedback en nemen dit altijd graag mee.
Op Bedandbreakfast.nl heeft u enkel de mogelijkheid om te werken met reserveringsaanvragen. Hier wordt geen % per boeking ingehouden, deze mogelijkheid bieden we enkel op Bedandbreakfast.eu. Uit een onderzoek wat we afgelopen jaar gehouden hebben, bleek dat het werken met reserveringsaanvragen toch nog een erg geliefde manier van werken is.
Mochten wij u verder kunnen helpen met uw vermelding op Bedandbreakfast.nl, laat het ons dan weten via het contactformulier op onze website.
Team Bedandbreakfast.nl

Henriette Rendels

Eine sehr gute Hilfe, um einen Bedandbreakfast zu finden.

Arno van Hal

Handig

Zeer snelle afhandeling

Isabel

Filter für mehrere Parteien in getrennten Zimmern fehlt. Ansonsten super Seite!

P. Highlander

Makkelijk en duidelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een geschikte B&B vinden ging makkelijk, de info was duidelijk en de bevestiging prompt.

Meerveld

Prima site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijk een b en b te vinden op deze site. Zoeken en boeken in een oogwenk

Els

Snel en eenvoudig een leuke B&B boeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Je kunt op de site meteen de beschikbaarheid van de B&B zien en de prijs en daarna is alles vlot geregeld

silker

Betrouwbaar