Ellen

Reservering

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Is een prima website voor reservering bij B&B. Alleen wel jammer dat je niet kan zien of gewenste data vrij is.

Harm

Mijn mening

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Direct na reservering bleek bedandbreakfast.nl betrokken te zijn. We ontvingen een zeer vriendelijke bevestiging van onze reservering. Dat definitieve reservering zouden krijgen van de eigenaars van... Direct na reservering bleek bedandbreakfast.nl betrokken te zijn. We ontvingen een zeer vriendelijke bevestiging van onze reservering. Dat definitieve reservering zouden krijgen van de eigenaars van de geboekte B&B. Binnen 24 uur hebben we deze bevestiging ontvangen. Proces is zeer zorgvuldig verlopen. We hebben dan ook geen verbeterpunten.

Zoekplaatje

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik vond snel wat ik nodig had

Hoedemaekers

Goede opvolging

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Nog geen oordeel want nog geen antwoord gekregen van de Turfkamer in Gouda

Bosranda

Een b en b platform met kwaliteit

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het zoeken naar een b en b via bedandbreakfast .nl biedt mij vertrouwen. De reviews van de individuele b en b's geven op mij een "echte" en betrouwbare indruk.

C. van Rooij

Snel een leuke B&B vinden!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Door de ruime sortering, mooie locaties en makkelijk te boeken hebben wij een leuke B&B gevonden. Wij denken dat we daar een heel fijn verblijf zullen hebben.

Ellen Bijkerk-Jansink

Dé plek om een leuke B&B te scoren!!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik zou graag meer informatie willen zien van een B&B. Deze vind ik vrij summier.

MS

Prima, snel, eenvoudig

Gemakkelijk een b&b gevonden

Nicole Leifels

Reservierungsanfrage, die schnell weitergeleitet und beantwortet wurde.

Nijman

Perfect