AH Wilschut

heerlijk uitzoeken

H. Janson

Een verrassing

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik had contact opgenomen met Thismaheerd maar kreeg (voor mij onverwacht) ook met u te maken. E.e.a. leidde tot onduidelijkheid m.b.t. bevestiging. Toen ik naar u bevestigde moest ik dat blijkbaar... Ik had contact opgenomen met Thismaheerd maar kreeg (voor mij onverwacht) ook met u te maken. E.e.a. leidde tot onduidelijkheid m.b.t. bevestiging. Toen ik naar u bevestigde moest ik dat blijkbaar ook naar Thismaheerd doen.

Beste meneer Janson,
Beste meneer Janson,
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat het niet geheel duidelijk is hoe Bedandbreakfast.nl werkt. Uiteraard helpen wij u graag met het toelichten van onze website.
U kunt een reserveringsaanvraag doen via Bedandbreakfast.nl bij één van de aangesloten B&B's. U krijgt vervolgens een kopie van de reserveringsaanvraag vanuit Bedandbreakfast.nl zodat u kunt nalezen wat u heeft aangevraagd. Vervolgens volgt direct contact met de B&B om tot een definitieve reservering te komen. De afwikkeling vindt zodoende geheel plaats door de B&B-eigenaren.
Hopelijk geeft dit u meer duidelijkheid. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Team Bedandbreakfast.nl

Teleurgesteld

Zoeken op beschikbaarheid niet betrouwbaar

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik zocht voor een weekend naar een leuke B&B. Je zou verwachten dat je dan alle beschikbare B&B te zien krijgt. Dus gereserveerd en dan blijkt dit niet beschikbaar te zijn.
Oftewel de...
Oftewel de beschikbaarheid is niet betrouwbaar

Beste meneer/mevrouw,
Beste meneer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Tofu

Mooi overzicht van de B&B's.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Je krijgt wat je ziet en de website is gemakkelijk te gebruiken

Franz

Es war ein super schönes B&B wir haben schon viele Besuch aber dieses Mal waren wir hin und weg! Ein Traum

Peter

Heerlijk verblijf!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De gastvrouw en de B&B krijgen terecht veel lof. Rust, stilte, gastvrijheid, hygiene, ontbijt. Alles top. Ook van de omgeving is veel te genieten.

c.neijenhof

Correct en professioneel

alles piekfijn in orde

IB

Teleurgesteld

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De gekozen en aangevraagde B&B bleek niet te kunnen. Om welke reden werd niet meegedeeld, het bericht was nogal onpersoonlijk.

Beste IB,
Beste IB,