Scheffer

Fijne site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijne site met mooie adressen!

Edwin

Werking website niet stabiel

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

- Meerdere keren geprobeerd om een leuke B&B te boeken, de ene keer leek hij vrij op die datum, de andere keer bezet. Ondanks dat hij soms vrij was wél een reserverings-aanvraag ingediend, maar... - Meerdere keren geprobeerd om een leuke B&B te boeken, de ene keer leek hij vrij op die datum, de andere keer bezet. Ondanks dat hij soms vrij was wél een reserverings-aanvraag ingediend, maar nooit een respons gekregen (geen reactie rechtstreeks te zien gekregen op het ingediende formulier op de website, en ook geen bevestigingsmail gekregen van breadandbreakfast.nl, zelfs niet in de spambox). Website lijkt soms niet meer te reageren na het indienen van de aanvraag, in meerdere verschillende browsers uitgeprobeerd.
- Bij zoeken B&B in Limburg worden B&B's vlak over de grens in België niet in het overzicht vermeld, alleen op de landkaart, maar daarvan zijn beschikbaarheid en prijzen dan weer niet bekend (jammer, dat is een gemiste kans).
- Eerder zonder problemen en naar tevredenheid gebruik gemaakt van deze website, maar ditmaal helaas meerdere problemen ervaren.
Aanvulling naar aanleiding van feedback: De ontvangen feedback van bedandbreakfast.nl geeft aan, dat de omschrijving van de klacht niet goed gelezen is. De B&B zelf heeft in dit geval uiteindelijk keurig netjes en vriendelijk gereageerd, maar hier waren wel vele pogingen via de website voor nodig, voordat die het succesvol door heeft gezet. Het is een probleem van de website in de browser die soms niet goed werkt, en dus niet in de afhandeling door de B&B zelf. Hopelijk kan hier alsnog naar worden gekeken !

Bbzoeker

Niet wat ik vraag.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik krijg voor de data die ik wil best veel mogelijkheden aangeboden waar geen vrije kamers zijn. Niet echt handig.

Beste,
Beste,
Hartelijk dank voor uw feedback. Helaas heeft dit te maken met een bepaalde kalendersynchronisatie die veel B&B's aan hebben staan. We hopen dit in de toekomst op een andere manier in te kunnen steken.

Agnes

Beschikbaarheid staat niet goed aangegeven

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Helaas geen goede ervaring. Er staan erg mooie B&B's. Maar bij zoekactie worden veel suggesties gegeven die niet voor de aangegeven periode een kamer hebben. Vervolgens hebben we uiteindelijk een... Helaas geen goede ervaring. Er staan erg mooie B&B's. Maar bij zoekactie worden veel suggesties gegeven die niet voor de aangegeven periode een kamer hebben. Vervolgens hebben we uiteindelijk een geschikte en beschikbare kamer gevonden en krijgen we bij 2 verschillende B&B uiteindelijk te horen dat ze toch niet beschikbaar zijn. Erg teleurstellend.

Beste Agnes,
Beste Agnes,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat 2 keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Pi

Verplicht geslacht opgeven is zó 1990

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Om uw website te gebruiken, ben ik verplicht aan te geven of ik een man of vrouw ben. Ik ben geen van beide. Uw website maakt het mij onmogelijk om dit te vermelden, en ondertussen dwingt u mij in... Om uw website te gebruiken, ben ik verplicht aan te geven of ik een man of vrouw ben. Ik ben geen van beide. Uw website maakt het mij onmogelijk om dit te vermelden, en ondertussen dwingt u mij in een hokje waar ik niet in wil zitten. Ook is deze informatie zeer onnodig, want u kunt me prima aanschrijven met "Beste ,". Ik wil u vragen om mij, maar ook de half miljoen andere Nederlanders die niet in deze hokjes passen, niet langer uit te sluiten. Past u alstublieft uw website aan.

Beste Pi,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij vinden het vervelend om te lezen dat we u onbedoeld in deze positie hebben gebracht.
Wij nemen uw feedback dan ook zeker mee en noteren dit...
Beste Pi,
Wij nemen uw feedback dan ook zeker mee en noteren dit graag zodat wij dit mee kunnen nemen in de overwegingen bij het verbeteren en aanpassen van onze website.
Wij hopen dat u ondanks deze ervaring toch een geschikte accommodatie heeft kunnen vinden.

Marja

Bevestig een reserveringsaanvraag met de informatie over B&B en data

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb een aantal keren een reservering aangevraagd bij een B&B. Dan krijg ik mail ter bevestiging. Hier staat echter geen B&B naam en datum aankomst en vertrek. Bij het plannen van een aantal... Ik heb een aantal keren een reservering aangevraagd bij een B&B. Dan krijg ik mail ter bevestiging. Hier staat echter geen B&B naam en datum aankomst en vertrek. Bij het plannen van een aantal overnachtingen, verdwijnt dan het overzicht.
Het zou fijn zijn wanneer minimaal deze data in de bevestigingsmail zouden staan.

Beste Marja,
Beste Marja,
Hartelijk dank voor uw feedback. In de bevestigingsmail van uw reserveringsaanvraag wordt een overzicht van uw aangevraagde data en de naam van de B&B genoemd. De B&B verzorgt daarna zelf de bevestiging van de officiële reservering.

Sabine

Die Suche hat einwandfrei funktioniert.

MW

Reservering niet aangekomen en deze review is verzonden voordat de reis zou plaatsvinden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

- Reserveringsaanvraag bleek niet bij de bread and breakfast aangekomen terwijl ik wel een mail ontving van de aanvraag
- Verzoek tot deze beoordeling is ontvangen voordat de reis heeft...
- Verzoek tot deze beoordeling is ontvangen voordat de reis heeft plaatsgevonden.

Beste MW,
Beste MW,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend dat u problemen heeft ervaren met het versturen van de reserveringsaanvraag. Kunt u ons via het contactformulier op de website aangeven bij welke B&B u de aanvraag geplaatst heeft? Dan kijken we graag na wat er mis is gegaan.
Het verzoek voor beoordeling wat u ontvangen heeft is om ons als website te beoordelen. Het verzoek om de B&B te beoordelen, ontvangt u pas na afloop van het verblijf.
Graag tot ziens op Bedandbreakfast.nl

Willem

Last minute reservering

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

We hebben afgelopen weekend redelijk last minute een B&B kunnen reserveren maar dit bleek via deze website lastig: na invullen van de betreffende data verschenen er nog 15 hits. Van deze 15 bleken... We hebben afgelopen weekend redelijk last minute een B&B kunnen reserveren maar dit bleek via deze website lastig: na invullen van de betreffende data verschenen er nog 15 hits. Van deze 15 bleken er echter 12 toch al geen beschikbaarheid te hebben. Vreemde zoekfunctie dus. Toch 1 kamer kunnen reserveren (meenden wij) want die gaven via deze website aan wel beschikbaar te zijn. Ongeveer 10 uur later ontvingen we jammer genoeg van deze aanbieder ook een afmelding want de beschikbaarheid op de site bleek niet actueel. Teleurstellend.

Beste Willem,
Beste Willem,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Karin

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik zou op meer specifieke kenmerken willen zoeken. Verder fijne site met goede service.