Helena

Wel of niet gereserveerd?

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijke website en heel goede ervaringen met de overnachtingen. Wel lastig dat je maar 50% kans hebt dat een kamer ook daadwerkelijk vrij is als dat zo op de website staat.

Bas

Mooi overzicht van diverse b&b in Nederland

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Helaas al paar keer meegemaakt dat er op de site staat dat er beschikbaarheid is. En na reserveringsaanvraag blijkt dit vaak niet het geval. En jullie provisie is aan de hoge kant. Direct boeken bij... Helaas al paar keer meegemaakt dat er op de site staat dat er beschikbaarheid is. En na reserveringsaanvraag blijkt dit vaak niet het geval. En jullie provisie is aan de hoge kant. Direct boeken bij een b&b is vaak een tientje of meer goedkoper.

Beste Bas,
Beste Bas,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u bij een aantal B&B's niet terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
De meeste bed & breakfasts houden hun beschikbaarheidskalender keurig up to date. Wij brengen de B&B's die hun beschikbaarheid inzichtelijk maken ook prominenter in beeld om onze bezoekers een beter aanbod te kunnen bieden.
B&B's vullen bij ons zelf alle informatie in, waaronder de prijzen die zij willen hanteren. Zij houden dus zelf in de hand welke prijzen zij waar willen adverteren.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!

de haan

Vooral een filter

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

B&B in omgeving Winterswijk gezocht die betaalbaar was en honden toelaat. Is gelukt. Maar meerdere B&B's reageerden niet binnen 24uur en meerdere B&B's waren niet actueel: site gaf aan dat er nog... B&B in omgeving Winterswijk gezocht die betaalbaar was en honden toelaat. Is gelukt. Maar meerdere B&B's reageerden niet binnen 24uur en meerdere B&B's waren niet actueel: site gaf aan dat er nog plek was, maar navraag leerde dat het niet zo was. Met name dat laatste moet beter.

Beste de Haan,
Beste de Haan,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u een aantal keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.

carla

Filters

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

erg lastig dat je bij een nieuwe plaats ook weer de filters moet invullen.

Beste Carla,
Hartelijk dank voor uw feedback. We hebben uw suggestie daarom genoteerd en zullen deze zeker meenemen in onze overwegingen bij het verbeteren en aanpassen van onze website....
Beste Carla,
Team Bedandbreakfast.nl

Femke Spiess

Ich bin sehr zufrieden, ich habe gestern eine Anfrage gemacht und bereits heute eine Zusage von unserem gewünschten B&B erhalten.

Jos

Overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Direct contact met aanbieder werkt snel

Nvt

Blij met dode mus

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb geboekt, maar was niet mogelijk, terwijl je ziet dat je gewoon kan boeken, maar bezet blijkt te zijn. Dus niet blij met deze boekingssite. Zet data op rood (lid) als het bezet is

Beste,
Beste,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?

Hilde

Positief
Puntjes ter verbetering
Verschillende keren ingelogd, steeds andere b&b's zichtbaar
Moeilijker zoeken daardoor
We hebben uiteindelijk wel een mooi logeeradres gevonden aan Zee en daar gaat het om.

Yvonne

Snel en accuraat

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De snelheid. Informatie prima.

Elise

Zin in vakantie!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De website is overzichtelijk, erg fijn dat je op de kaart bv per provincie kunt zoeken.
Tip: ik mis bij diverse B&B's een duidelijke foto van het uitzicht als je binnen in de kamer zit.