Pia rossa

Sehr freundlich und kompetent! Dazu preis Leistung top!

Jan

Makkelijke overzichtelijke website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijne website om een B&B te zoeken.
Overzichtelijk en duidelijk plaatje van de kosten.

Sylvia

Lastig zoeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het is niet duidelijk of een bepaalde b&b vrij is op een gewenste datum

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Sylvia,
Beste Sylvia,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

I vd Rijdt

Beschikbaarheid van accommodatie komt niet altijd overeen met de werkelijkheid

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op zoek naar b en b in omgeving winterswijk, site geeft aan beschikbaar, maar bij navraag bij eigenaar blijkt het bezet te zijner

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste heer/mevrouw van de Rijdt,
Beste heer/mevrouw van de Rijdt,
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Mia & Frits

Review B&B.NL

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Nieuwe layout per B&B blijft wennen.
Eenmaal gekozen periode kun je wel veranderen, maar niet resetten (onhandig).
Sommigen begrijpen het geven van score bij review/beoordeling niet. Een...
Nieuwe layout per B&B blijft wennen.
Eenmaal gekozen periode kun je wel veranderen, maar niet resetten (onhandig).
Sommigen begrijpen het geven van score bij review/beoordeling niet. Een prima B&B krijg van iemand 1-en, 2-en en 3-en, terwijl de tekst louter lovend was

Marie José Wagemakers

Wat moeten we er aan toevoegen?

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Zoals we al eerder schreven: wat is het héérlijk daar! Zo vrij zo in de natuur bij dit gastvrije paar.
En natuurlijk gaan wij terug!

Anjo

Goed ervaren.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik had in het begin niet helemaal door dat ik via jullie boekte. Heb pas nog geboekt en toen kon het rechtstreeks. Maar zo als het nu ging is toch wel fijn. Heb nog niet begrepen of de overnachting... Ik had in het begin niet helemaal door dat ik via jullie boekte. Heb pas nog geboekt en toen kon het rechtstreeks. Maar zo als het nu ging is toch wel fijn. Heb nog niet begrepen of de overnachting dan extra kosten net zich mee brengt.

B. Schoemaker

Prima site.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Opvallend is de onopvallendheid waarmee Bedandbreakfast.nl zichzelf bekend heeft gemaakt bij mij. Behulpzaam komt nu in me op.

Dick

Een goede site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De site geeft een goed beeld van de b&b's. Het reserveren verloopt soepel. Wel jammer is dat als je een b&b kiest met keuken, dat dit niet automatisch betekent dat er ook een kookgelegenheid is. Dit... De site geeft een goed beeld van de b&b's. Het reserveren verloopt soepel. Wel jammer is dat als je een b&b kiest met keuken, dat dit niet automatisch betekent dat er ook een kookgelegenheid is. Dit zou beter aangegeven kunnen worden.

Arijaan

Fijne app

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Er zijn goede zoekmogelijkheden, al staan er soms onjuistheden in, bijvoorbeeld gratis parkeren, terwijl het niet gratis is