Barbara

Duurt te lang

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Barbara,
Beste Barbara,
Hartelijk dank voor uw feedback. Kunt u misschien aangeven wat er te lang duurt? Wij kijken graag even met u mee. Wilt u dit via het contactformulier op onze website aan ons doorgeven?
Alvast hartelijk dank.
Senna - Bedandbreakfast.nl

Miranda

Aanvraag

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Snel een reactie en ook wordt er met mij meegedacht. Heel attent

Cees

Heldere website.

Jack

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

ik vind het een hele goede en overzichtelijke site

von Teichman

Sehr gut

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Sehr geehrter Herr von Teichman,
wir freuen uns über Ihr sehr gutes Feedback zu unserer B&B-Vermittlungsplattform Bedandbreakfast.nl.
Viele Grüße
Team Bedandbreakfast.eu

Tineke van Dalen

Zoek je B en B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima site, makkelijk zoeken.
Wat ik jammer vind is dat je niet als klant kunt inloggen in bv "Mijn B en B" zodat je boekingen in je eigen account komen te staan.

GJ

Bedandbreakfast.nl zeer aanbevolen!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Als ik op zoek ben naar een bed and breakfast, kijk ik eerst naar bedandbreakfast.nl omdat ik daar goede ervaringen mee heb.
Een enkele keer blijkt een bed and breakfast geen beschikbaarheid te...
Een enkele keer blijkt een bed and breakfast geen beschikbaarheid te hebben ondanks dat het wel op de site staat en/of klopt de prijs niet waarmee ze adverteren.
Al met al vind ik het een fijne website die er mooi uitziet, met veel foto's om een indruk te krijgen en ruime informatie.

Martien Van der Hoeven

Prima service!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Kreeg snel antwoord op mijn reservering! Vlotte afhandeling en zelfs een fiets was er beschikbaar voor mij!

J

Gerbruiksvriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goed te filteren. Wel storend dat sommige B&B's maar 1 B bieden en geen Breakfast! Dat zou niet moeten mogen. Of je moet er op kunnen filteren.

Annemieke

Fijne website