Bike B&B Brakke Berg

rustig

G.

Ik raad dit aan.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik slaap altijd slecht ergens anders, maar dat lag aan mij en niet aan de pipowagen. Want hier was het top. Prima douche, wc etc en een overheerlijk ontbijt MET bolus.

Enige puntje van...

Enige puntje van kritiek: ik moet 's nachts altijd naar de wc en nu moest ik over het grint lopen, wat niet geruisloos kon en zodoende maakte ik de buurvrouw in de andere pipowagen wakker (volgens mij). Een paadje van houtsnippers of gras zou perfect zijn.

Melinda

Heerlijk ontspannen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Gastvrouw is erg vriendelijk.
Badkamer is heerlijk. Bed ligt ook lekker.
Verrast door het ontbijt. Erg uitgebreid.
Het is duidelijk dat deze mensen hun b&b met hart en ziel runnen.

H.J.Willems

Alles was goed geregeld

De B&B was in de puntjes heel goed [9]

y

X

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Pas na meer dan een etmaal antwoord op onze reservering ontvangen van de B&B-eigenaar - en toen was het negatief. Waartoe dient jullie website, als die aangeeft dat een kamer beschikbaar is en het... Pas na meer dan een etmaal antwoord op onze reservering ontvangen van de B&B-eigenaar - en toen was het negatief. Waartoe dient jullie website, als die aangeeft dat een kamer beschikbaar is en het blijkt niet zo te zijn? Andere sites zijn bliksemsnel en als ze een kamer beschikbaar noemen, is die dat ook.

Eddy

Onjuiste prijzen op bedandbreakfast.nl

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb een B&B uitgezocht op de website en daar werd een prijs voor 4 nachten gegeven. Dit bleek niet overeen te komen met de prijs die de uitbaatster vraagt.
Aanvulling: Ik heb dit gemeld bij...
Aanvulling: Ik heb dit gemeld bij de uitbaatster en wij zijn een redelijke deal overeengekomen.

Corine

Goed : duidelijke info, en de juiste links naar de B&B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik kwam geen obstakels tegen

de roode leeuw

In een woord Geweldig!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

fantastische locatie, op loop afstand van de stad en een geweldig natuurgebied. Super gastvrij en alles wat je wenst voor een paar dagen er tussenuit. Geweldig! Elly is top!

Klomps

Cornelia Hoeve

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Gegevens op de site waren correct

Jeanne van de Laar

Prettige duidelijke site