Stolwijk

Communicatie boekingskantoor

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik kon geen contact krijgen..dus ben ik afgehaakt

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste heer/mevrouw Stolwijk,
Beste heer/mevrouw Stolwijk,
Hartelijk dank voor het toevoegen van uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat u geen contact heeft kunnen krijgen met ons. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00 telefonisch te bereiken op 040 762 0608. Buiten deze tijden kunt u ons een mail sturen, wij streven er naar om de mail binnen 1 - 2 werkdagen te beantwoorden!
Team Bedandbreakfast.nl

Buisman

Matige website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Je vervult verblijfsdata in en de site geeft ook verblijven die niet beschikbaar zijn. "Sorry, geen beschikbaarheid blablabla". Zeer irritant.

joling

Ver beneden de prijs.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Bed en breakfast is volgens ons een deel wat naast alle andere verhuur er even bij moet. Geen uitleg over ontbijt, koffie erg slecht, geen tafel/ kamer nummer, dus niet zichtbaar of de tafel al was... Bed en breakfast is volgens ons een deel wat naast alle andere verhuur er even bij moet. Geen uitleg over ontbijt, koffie erg slecht, geen tafel/ kamer nummer, dus niet zichtbaar of de tafel al was gebruikt. In deze corona tijd erg tot zeer slecht.
Voor behoorlijke prijs heel weinig service en absoluut niet corona proof.
Kamer vreselijk warm. Meer klachten daarover.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste heer/mevrouw Joling,
Beste heer/mevrouw Joling,
Hartelijk dank voor het toevoegen van uw feedback. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u een mindere ervaring heeft gehad bij de betreffende B&B. Het is ons echter niet duidelijk bij welke B&B u deze ervaring heeft gehad. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website aan ons laten weten bij welke B&B dit was?
Alvast hartelijk dank!
Team Bedandbreakfast.nl

anoniem

Prima site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik kreeg heel snel B&B's in beeld die beschikbaar waren op mijn data. Met heel compact de belangrijkste informatie.

Jansen

Fijne zoekmachine

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prettige en overzichtelijke website. Classificatie dmv tulpjes werkt voor mij heel fijn. Zoek vaak in het wat luxere segment. Jammer dat soms beschikbaarheid niet actueel is… je denkt 2 nachten te... Prettige en overzichtelijke website. Classificatie dmv tulpjes werkt voor mij heel fijn. Zoek vaak in het wat luxere segment. Jammer dat soms beschikbaarheid niet actueel is… je denkt 2 nachten te kunnen , blijkt er al één vergeven te zijn. Foto’s en faciliteiten zijn goed te vinden.

henk

Alphen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

goiede kamr met heel gezellige gastheer en fijne sfeer, alles goed

Beppie van Kolfschoten

Prachtige B&B in hartje centrum

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Vriendelijke ontvangst. Schitterend uitzicht vanuit de kamer op de gracht en de Koornbrug. De ruime badkamer heeft naast een regendouche ook een heerlijk 2 persoons bad. Zelfs het badzout is... Vriendelijke ontvangst. Schitterend uitzicht vanuit de kamer op de gracht en de Koornbrug. De ruime badkamer heeft naast een regendouche ook een heerlijk 2 persoons bad. Zelfs het badzout is aanwezig. Uitgebreid ontbijt. Kortom een topverblijf als je een nachtje of langer naar Leiden wil.

H de Kok

Zegt genoeg

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijke site met de juiste selectiemogelijkheden

Jaap Koppejan

Wellicht een idee

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Eerst geef je de gewenste data door tbv een overnachting Je krijgt dan wel B&B door waarvan je later info krijgt dat deze data niet beschikbaar zijn