kuijper

prima

T. Bor

Goede site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Overzichtelijke site met snelle reactie

Nijkamp

Weekendje weg.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

mooie makkelijke zoeksite waar we vaker gebruik van hebben en zullen maken.

I.de jong

makkelijk een B&B boeken

F.P.Nunumete

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heel snel alles geregeld, vriendelijke mensen. De site goed overzicht en ziet er goed uit.

Uniek

Prima verblijf

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Vriendelijke en persoonlijke ontvangst. Modern ingerichte kamer. Prima ontbijt, bovendien slim geregeld om verspilling te voorkomen. Prima gastvrouw en gastheer. Aanrader.

peRiekele

B&B zoeken & boeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Voorheen gebruikte ik meestal ook booking.com om mijn overnachtingen in NL te boeken. Maar sinds 2 jaar gebruik ik bedandbreakfast.nl en ben daar heel gelukkig mee. Er is een heel ruim aanbod van... Voorheen gebruikte ik meestal ook booking.com om mijn overnachtingen in NL te boeken. Maar sinds 2 jaar gebruik ik bedandbreakfast.nl en ben daar heel gelukkig mee. Er is een heel ruim aanbod van B&B's. Allemaal makkelijk te zoeken en makkelijk te boeken.

Dekker

Beschikbaarheid

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wij proberen via de site een b&b te boeken, krijgen steeds te horen dat het niet beschikbaar is. Terwijl wij de data hebben ingevuld.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste heer/mevrouw Dekker,
Beste heer/mevrouw Dekker,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u een aantal keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Annemiek IJsselstijn

B&b

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Volgens de boeking site was de b@b nog beschikbaar, dag erna bleek van niet… erg jammer

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste mevrouw IJsselstijn,
Beste mevrouw IJsselstijn,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl