SvG

Snel eenvoudige en efficiënt

Zoon van de koning

Betrouwbaar!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Al verschillende keren hebben we via bedandbreakfast een verblijf geboekt. De info is duidelijk, je kunt via verschillende filters je voorkeur aangeven en het sterkste punt is wel dat je direct met... Al verschillende keren hebben we via bedandbreakfast een verblijf geboekt. De info is duidelijk, je kunt via verschillende filters je voorkeur aangeven en het sterkste punt is wel dat je direct met de eigenaars van de accomodatie contact hebt.

jan evers

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

ik ben geen computer mens ,dus dat is moeilijk

Saskia Boeker

De titel is duidelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijk zoeken op B&B en fijn om te weten waar er ruimte is.

Vroegop

Verassend

Mooie lokatie. Goede bedden. Prima ontbijt

Anette Ludikhuize, Coaching & Training

Een goede match

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Via Bedandbreakfast.nl een goede locatie en accommodatie gevonden om te kunnen overnachten ivm scholing.

Elzebroek

Gezellig

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Vriendelijk ontvangst. Super goed ontbijt met verse broodjes , Mooie binnentuin. Goede uitvalbasis om mooie Friese plaatsen te bezoeken.

Rob Hensbergen

Snel een goede b&b gevonden.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Via diverse sites een overnachtingsplek gezocht langs onze wandelroute. Bij deze site was het binnen een paar kliks gefikst.

Ingrid

Mooie maar niet de meest gebruiksvriendelijke website..

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Bed en breakfast heeft veel mooie accommodaties op de website staan. De website is mooi, maar kan nog veel gebruiksvriendelijker. De functionaliteit "sorteren" kan beter, zodat je niet alleen op... Bed en breakfast heeft veel mooie accommodaties op de website staan. De website is mooi, maar kan nog veel gebruiksvriendelijker. De functionaliteit "sorteren" kan beter, zodat je niet alleen op beoordeling, maar separaat daarvan ook nog op het aantal "bloemetjes" kan selecteren. Verder werkt het inloggen niet goed. Ik log in, ga selecteren en wordt er bij volgende pagina's weer uitgegooid. Historie vasthouden en voorkeurslijsten bij kunnen houden zou ook fijn zijn.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Ingrid,
Beste Ingrid,
Hartelijk dank voor het toevoegen van uw feedback. Fijn om te lezen dat u onze website mooi vindt! Het inloggen werkt inderdaad niet voor gasten, dit is alleen mogelijk voor de B&B-eigenaren.
We hebben uw suggesties daarom genoteerd en zullen deze zeker meenemen in onze overwegingen bij het verbeteren en aanpassen van onze website. Indien uw suggestie in de toekomst gerealiseerd wordt, zullen we hierover contact met u opnemen.
Team Bedandbreakfast.nl

a.filippo

Weinig respons

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

al enkele keren heb ik een aanvraag verstuurd en de respons is minimaal.
deze keer heb ik nog helemaal niets gehoord, maar soms komt er een reactie in de spam terecht.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste heer/mevrouw Filippo,
Beste heer/mevrouw Filippo,
Bedankt dat u de moeite genomen heeft dit aan ons door te geven. We vinden het erg vervelend dat het zo lang duurt voordat u reactie op uw reserveringsaanvragen krijgt. We begrijpen dat dit erg frustrerend moet zijn. Normaliter kunt u binnen 24 uur een reactie van de B&B-eigenaar verwachten. Wilt u via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl aan ons doorgeven bij welke B&B's u deze ervaring gehad heeft? Dan kunnen wij hierover contact opnemen met de B&B-eigenaren om hen hierop aan te spreken en alsnog zo snel mogelijk duidelijkheid over de status van uw aanvragen te krijgen.
Onze excuses voor het ongemak.
Het team van Bedandbreakfast.nl