A de Boorder

Reservering niet kunnen waarmaken.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Via u een reservering geboekt bij de Molenkreek, onderweg er naar toe gebeld en gehoord dat hij vol was. Onverrichter zake een andere mogelijkheid gezocht en met veel moeite een overnachting elders... Via u een reservering geboekt bij de Molenkreek, onderweg er naar toe gebeld en gehoord dat hij vol was. Onverrichter zake een andere mogelijkheid gezocht en met veel moeite een overnachting elders kunnen regelen.

Frans

Geen beschikbaarheid

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Onhandige zoekfunctie, veel b&b staan in de lijst die niet beschikbaar zijn voor de geselecteerde data. En de b&b die we hadden gekozen bleek toch ook niet beschikbaar.

Beste Frans,
Beste Frans,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?

Ruud

Betrouwbare site, nemen eventuele klachten van potentiële huurders serieus.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

We hebben hele goede ervaringen bij het verblijven in deelnemende B&B eigenaren. Helaas houden sommige eigenaren hun beschikbaarheid agenda niet goed bij. De site spreekt eigenaren hier gelukkig op... We hebben hele goede ervaringen bij het verblijven in deelnemende B&B eigenaren. Helaas houden sommige eigenaren hun beschikbaarheid agenda niet goed bij. De site spreekt eigenaren hier gelukkig op aan.

Piet

Valt tegen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het valt ons tegen dat je via de bookingsite een mail krijgt dat je geboekt heb en de volgende dag een mail krijgt dat het niet doorgaat omdat die datum niks vrij is.
Ik had de datum ingetikt...
Ik had de datum ingetikt en toen werd er niet bij vermeld dat het al vol was. Dat valt dan vies tegen want je verheugd je op een weekendje weg.

Beste Piet,
Beste Piet,

H.Bakker

Beschikbaarheid moet je aanvragen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Site werkt heel goed maar je kan helaas niet zien of de accommodatie vrij is. Dat moet je dan aanvragen en de volgende dag heb je daar pas bericht over. Snel boeken kan dus niet

L. van Andel

Kalender Boek Pleats niet up to date

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

bij een reserveringsaanvraag voor bepaalde data heb ik gebruik gemaakt van de data die nog open stonden. Van de gastvrouw kreeg ik het prompte bericht dat op die data de B&B niet beschikbaar was.... bij een reserveringsaanvraag voor bepaalde data heb ik gebruik gemaakt van de data die nog open stonden. Van de gastvrouw kreeg ik het prompte bericht dat op die data de B&B niet beschikbaar was. Spijtig, want we hadden geen mogelijkheid in onze eigen agenda om een alternatieve datum te kiezen. Ook elders geen mogelijkheid. Graag dus de agenda met openstaande data up to date houden. Dat voorkomt teleurstellingen. We werden wel prompt en vriendelijk geantwoord door de eigenaresse.

Isa

Beschikbaarheid klopt niet

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Meerdere B&Bs geprobeerd via uw website, maar geen van allen bleek beschikbaar te zijn terwijl dat op uw site wel zo aangegeven was. Heel frustrerend dus na enkele pogingen toch maar weer uitgeweken... Meerdere B&Bs geprobeerd via uw website, maar geen van allen bleek beschikbaar te zijn terwijl dat op uw site wel zo aangegeven was. Heel frustrerend dus na enkele pogingen toch maar weer uitgeweken naar Booking.com waar dit nooit een probleem is.

Beste Isa,
Beste Isa,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u een aantal keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!

Matthijs Smeets

Geeft wel de prijs door

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Maar moet toch de bevestiging krijgen van de bestemming

Martijn

Mooi overzicht maar de site zegt helaas niet alles

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Helaas blijken gegevens over beschikbaarheid en het minimale aantal nachten op de site niet altijd overeen te komen met die van de B&B zelf. Ik begrijp dat de site daar niets aan kan doen maar dit... Helaas blijken gegevens over beschikbaarheid en het minimale aantal nachten op de site niet altijd overeen te komen met die van de B&B zelf. Ik begrijp dat de site daar niets aan kan doen maar dit is ons nu zo vaak overkomen dan ik weinig vertrouwen meer heb in de site.

Petra

Ich suchte eine Unterkunft für ein Wochenende. Leider konnte ich zwar das Reisedatum eingeben, es wurden mir jedoch auch viele Angebote gezeigt, die bereits vergeben waren.

Sehr geehrte Petra,
Sehr geehrte Petra,
vielen Dank für Ihr Feedback. Es tut uns sehr leid zu hören, dass Sie eine negative Erfahrung auf unserer Website gemacht haben und Sie auch bereits ausgebuchte Unterkünfte in der Übersicht gelistet hatten. Können Sie uns bitte über das Kontaktformular auf unserer Website kontaktieren? Auf diese Weise können wir sehen, wie wir Ihnen weiterhelfen können.
Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten.
Mit freundlichen Grüßen,
Das Team von Bedandbreakfast.eu